środa, 12 kwietnia 2017

EKOCUDA - targi kosmetyków naturalnych vol 2


Jeśli 22-23 kwietnia to Twój wolny weekend, jeśli mieszkasz lub w tym czasie będziesz w Warszawie, to koniecznie musisz pojawić się na targach kosmetyków naturalnych EKOCUDA!
Jest to druga edycja targów (pierwsza odbyła się 19-20.11.2016) skierowana głównie do osób uwielbiających kosmetyki naturalne. Targi odbędą się w domu towarowym Bracia Jabłkowscy w Warszawie, wstęp jest bezpłatny.

Przychodząc na targi masz możliwość zapoznania się z bogatą ofertą kosmetyków oferowanych przez różnych dostawców - Naturativ, Orientana, Ministerstwo Dobrego Mydła, Sylveco, Dworzysk, Felicea, Lily Lolo, Annabelle Minerals, Hagi, Herbs&Hydro, Fresh&Natural, Lavera, Esse Organic, Lush Botanicals, Yope, Iossi, Mokosh, Resibo oraz wiele innych (z lista wystawców możecie zapoznać się tutaj).

Targi to nie tylko oglądanie i kupowanie kosmetyków, to również wiedza! Podczas targów odbędą się warsztaty - wstęp jest bezpłatny jednak obowiązują wcześniejsze zapisy. Warto obserwować na Facebooku profil wydarzenia (klik), na bieżąco publikowane są informacje o warsztatach. Mi udało mi się zapisać na warsztaty Kolor w makijażu. Znajdź swój idealny i naucz się go używać oraz na Analiza składu kosmetyków - jak czytać etykiety i nie zwariować- jeśli ktoś z Was również jest zapisany na te warsztaty koniecznie dajcie mi znać! ;)

4 komentarze:

  1. Ta edycja zapowiada się znakomicie, cieszymy się, że jedziemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę nie wiedziałam, akurat mam umówione malowania dziewczyn na ten weekend więc nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń