sobota, 18 marca 2017

BioPha, nawilżający krem do rąk

BioPha jest marką francuską. Ich kosmetyki posiadają certyfikat ECOCERT oraz COSMEBIO. Odpowiednie są także dla wegan, warto także wspomnieć że opakowania są biodegradowalne.


Nawilżający krem do rąk BiPha jest moim ulubionym kremem do rąk. Posiada lekką konsystencję i szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy. Dla moich rąk nawilżenie jest na całkiem dobrym poziomie, nie jestem jednak pewna czy tak samo dobrze sprawdzi się przy bardziej przesuszonych dłoniach. Posiada dosyć niestandardową gramaturę - 150 ml - przez jest za duży do noszenia go na co dzień w torebce jednak postawiony w domu czy pracy na biurku posłuży nam przez dłuższy czas.



Skład:


Krem do zakupienia w cenie ok 22 zł za 150 ml.

Jak do tej pory nie opisywałam na blogu produktów tej marki więc linków Wam dziś zostawić nie mogę ;)

Na blogu również nie znajdziecie recenzji innych kremów do rąk (kiedyś były ale nie pasują do mojej obecnego zdania na temat stosowania kosmetyków - a dokładniej ich składów) więc i tutaj linków nie zostawiam.

7 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny się wydaje :) Lubię kremy bazujące na aloesie, więc może się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny <3 Ja mam obecnie kremik Vianka do łapek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, rzeczywiście gramatura porządna :D Z marką nigdy się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą markę kosmetyczną znam z szamponu, który bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremik zupełnie mi nieznany ale chętnie bym to zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś szampon i żel pod prysznic z tej firmy. Fenomenalne produkty o znakomitych składach. Chętnie kupiłabym je ponownie, gdyby były pod ręką.

    OdpowiedzUsuń