wtorek, 16 sierpnia 2016

Yankee Candle, Dreamy Summer Nights

Gdy pojawiła się informacja o kolekcji Q3 - Warm Summer Nights wiedziałam że muszę wypróbować każdy zapach. W skład kolekcji wchodzą cztery świece: Dreamy Summer Nights, Sunset Breeze, Passion Fruit Martini oraz Flowers in the sun.


Dreamy Summer Nights - subtle magic of a warm evening.
A relaxing blend of vanilla bea, heliotrope and a hint of woodiness spreads the subtle magic of warm night in soft bloom.

Top: orange, vanilla, sugar
Middle: hellotrope, vanilla orchid
Base: vanilla bean, amber, cedarwood



Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej mieszanki wanilii z heliotropem i odrobiną drzewnych nut. Dreamy Summer Nights roztoczy przed Tobą magię ciepłych, gwiaździstych letnich nocy... (goodies.pl)


Naklejka Dreamy Summer Nights wygląda magicznie. Spodziewałam się magicznego zapachu który przeniesie mnie w krainę marzeń. Pachnie słodko i intensywnie, wystarczy 1/4 wosku i możemy delektować się zapachem. Czuję słodki zapach wanilii rozpalony w lesie. Jest miło i przyjemnie ale trochę się rozczarowałam, tak jak już wspomniałam, oczekiwałam czegoś bardziej magicznego.
Zapach pasuje na letnie wieczory, idealny do sypialni. 


Cała kolekcja Warm Summer Nights dostępna jest na stronie goodies.pl

5 komentarzy:

  1. Nie znam zapachu, ale lubię słodkie aromaty :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ich woski, ale te o świeżych aromatach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. woń "Flowers in the sun" właśnie wydobywa sie z mojego kominka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio nie jestem na bieżąco z nowościami yankee, muszę zużyć stare, napoczęte woski

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej intryguje mnie Passion Fruit Martini

    OdpowiedzUsuń