piątek, 26 maja 2017

Biolove, różany peeling do ciała

Biolove jest polską marką kosmetyków dostępnych w drogerii Kontigo. O samej marce w sieci jest niewiele informacji. Na rynek wprowadzona została pod koniec 2015 roku, w połowie 2016 r na blogach zaczęło pojawiać się coraz więcej recenzji produktów tej firmy i wtedy też postanowiłam się z nią zapoznać.


Peeling otrzymujemy w plastikowym pudełku o pojemności zaledwie 100 ml. Działanie ścierające określę na dosyć intensywne, przy czym dzięki zawartości masła shea oraz olejów po wykonanym peelingu skóra nasza jest już wystarczająco dopieszczona i nie potrzebuje dodatkowej warstwy balsamu. Zapach jest wyraźnie różany, czy się podoba czy nie to już kwestia gustu - mnie jednak na kolana nie powalił.


Peeling posiada bardzo prosty i krótki skład:
cukier, masło shea, olej arganowy, olej kokosowy , tocopheryl acetate - witamina E w formie estru (pełni funkcje przeciwutleniające), zapach, nasiona maliny




Peeling o pojemności 100 ml można zakupić z cenie 19,50 zł, z tego co wiem obecnie dostępny jest jedynie w drogerii Kontigo.

Może zainteresować Cię również:
Wpis o peelingach do ciała (różnice między peelingiem cukrowym a solnym).

Inne produkty marki Biolove:
Borówkowy żel pod prysznic.

Inne peelingi:
Fresh&Natural tropikalny (solny) peeling do ciała.
Organique, cukrowy peeling do ciała Bloom Essence.

6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz czytam o tym peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wersję waniliowo wiśniową i była całkiem fajna. Na początku bardzie czuć było wiśnię co bardzo mi odpowiadało ale pod koniec opakowania zaczęła wybijać się wanilia. Czeka na mnie w zapasach wersja kawowa :-) za to na różaną raczej się nie skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sięgam po produkty o zapachu róży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład zdecydowanie zachęca :)

    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peelingi, ale zapach różany nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń