sobota, 29 kwietnia 2017

Yankee Candle Q1 2017: Garden by the sea

Taki niby ze mnie świecomaniak a takie mam zaległości! Do sprzedaży weszła już kolekcja Q2 a ja mam spore zaległości z Q1. Postaram się szybko nadrobić, dzisiaj będzie Garden by the sea. :)


Garden by the sea to zapach z rześkiej linii zapachowej o delikatnym zapachu bukietu kwiatów charakterystycznym dla oceanicznego brzegu.

nuty głowy: liście fiołka, piwonia
nuty serca: konwalia majowa, zawciąg nadmorski, frezja, lotos wodny
nuty bazy: biały bursztyn, piżmo




Z woskiem Garden by the sea mam taki problem, że nim się obejrzałam to już się skończył. Pachnie bardzo delikatnie więc musiałam palić na raz pół wosku, bardzo szybko tracił zapach więc starczył mi zaledwie na dwa palenia co uważam za słaby wynik.  Zapach jest delikatny, nie wysuwa się na pierwszy plan, chowa się gdzieś w tle. Kwiatowo-owocowy z rześką nutą. Czuję wyraźny niedosyt, mam wrażenie że po wypaleniu jednego wosku wciąż tego zapachu nie znam. Nie pozostało mi nic innego, jak zakupić kolejną sztukę - zaintrygował mnie.

Wosk w cenie 9 zł do kupienia na goodies.pl

6 komentarzy:

  1. Garden by the sea to chyba najładniejszy zapach z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten zapach, wypaliłam już cały wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystycznie bardzo ładna kolekcja, zapachy - chyba jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kwiatowe zapachy :).

    OdpowiedzUsuń