piątek, 14 kwietnia 2017

Yankee Candle Q1 2017: Coastal Living

Yankee Candle co roku pozwala się nam cieszyć nowymi kolekcjami - Pure Essence, Q1-Q4 a także specjalnymi zapachami. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam flagowy zapach kolekcji Coastal Living czy Coastal Living ;)


Coastal living -an intriguing mix of salty and sweet, coastal flowers carried on a warm ocean breeze.

top: sea salt
mid: lavender, marine flower
base: moss, coral musk



Coastal Living to wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o intrygującej słodko-słonej mieszance zapachu nadbrzeżnych kwiatów z ciepłą oceaniczną bryzą.

Gdy całą kolekcję wąchałam na sucho najbardziej spodobał mi się właśnie ten zapach. Bardzo mnie urzekł, jest jednocześnie słodki i rześki. Coś pięknego! Jednak w paleniu już taki nie był. Wyraźnie czułam nuty praniowe, mydlane - a takich nie lubię. 

Jeśli jednak Wy lubicie praniowe zapachy (lub takich nut w tym zapachu nie wyczuwacie) to możecie się skusić na wosk na stronie goodies.pl

7 komentarzy:

  1. patrzyłam na wszystkie, a spodobał mis się jedynie ten sea air

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że taki świeży zapach by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy by mi się spodobał ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zapachach zbytnio się nie znam i dopóki nie powącham to nie umiem sobie wyobrazić albo ocenić czy spodobałaby mi się dana woń :) Jednak kolor wosku i etykietka mnie do niego zachęca :D
    Obserwuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za takimi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń