wtorek, 28 marca 2017

Nowości marca

W marcu, tak jak w poprzednim miesiącu nie zakupiłam zbyt wiele. Staram się ograniczyć zakupoholizm oraz małymi kroczkami iść w stronę minimalizmu :)


Zamówiłam swoje pierwsze naturalne tusze. Zdecydowałam się na tańsze marki - Lavera oraz Benecos. Z pewnością dam znać jak działają ;) Korzystając ze zniżki na dzień kobiet zamówiłam podkład oraz puder marki Pixie Cosmetics. O pudrze możecie przeczytać klikając tutaj.


Zakupiłam także dwa szampony do włosów. Mój poprzedni szampon skończył się z dnia na dzień więc pobiegłam do Rossmanna w poszukiwaniu ratunku. Słyszałam już co nieco o marce Petal Fresh więc chwyciłam szampon w wersji tea tree - zdążyłam użyć go kilka razy i niestety nie spodobał mi się ale dam mu jeszcze szansę. Drugi szampon to Lavera do włosów przetłuszczających się.


Prawdziwy świecomaniak coś zakupić musiał. Kolekcja Coastal Living na sucho spodobała mi się pół na pół co można wywnioskować z powyższego zdjęcia ;) 

Moje zakupy są coraz bardziej skromne, podoba mi się ten fakt. Myślę że od przyszłego miesiąca zakupy i denko będę pokazywała w jednym poście :)

11 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem naturalnych maskar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten zielony wosk i nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie skromne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te podkłady są bardzo dobre ;) Mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na opinię o naturalnych tuszach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje wybory.. czekam na recenzję każdego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tusz Benecos i bardzo lubię. Szkoda że nie jesteś zadowolona z szamponu. Rozumiem jednak że każdemu pasuje co innego .

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten szampon petal fresh :)))) właśnie kupiłam kolejną butelkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się jeszcze szampon opamięta i poprawi :)

      Usuń
    2. Troszeczkę się poprawił! Ale jeszcze się zastanawiam.. ;)

      Usuń