wtorek, 14 lutego 2017

WoodWick, first crush

WoodWick to marka która postawiła na mieszankę wosku sojowego z olejkami zapachowymi. Świece tej marki posiadają naturalny, drewniany knot.



Zapach first crush to niewinność pierwszej miłości. WoodWick za zapach pierwszej miłości uznał połączenie porzeczek z poziomkami. Kojarzy mi się bardzo dziewczęco, słodko i cukierkowo a zarazem ciepło. Przywołuje mi na myśl zapach z dzieciństwa - a dokładniej słodkich cukierków. Dla mnie był nieco zbyt przytłaczający jest to jednak pozycja obowiązkowa dla fanów słodkich zapachów!



Do kominka włożyłam 1/4 wosku, aromat był intensywny już po kilku minutach. Zapalony kominek wydzielał zapach przez ok 2-3 godziny, moim zdaniem wosk nie jest wydajny. Dużym plusem jest opakowanie - plastikowe pudełeczko z którego nic się nie wysypuje (co zdarza się w przypadku marki Yankee Candle).

Wosk first crush dostępny jest na stronie goodies.pl w cenie 9zł

5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście pudełeczko jest fajnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten zapach! Muszę kiedyś kupić go ponownie, bo ostatnio miałam go dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe opakowanie, nie miałam go jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z pudełkiem dobry, na pewno łatwiej podzielić niż woski z YC.

    OdpowiedzUsuń