wtorek, 15 listopada 2016

Naturalne SPA `4 - pielęgnacja stóp

Wiosną bardzo często sięgamy po wzmożoną pielęgnację stóp - skarpetki złuszczające, peelingi i mocno nawilżające kremy. Warto jednak pamiętać o stopach cały rok, i co najmniej raz na 2 tygodnie zafundować im bardziej złożony zabieg spa.



Dzisiejsze SPA składa się z 3 etapów: kąpiel (wraz solą do kąpieli marki Fresh&Natural), peeling (saszetka zmiękczającego peelingu do stóp Banii Agafii)  oraz krem (nawilżający krem Vianek). 


Zaczynamy od kąpieli, do miski wlałam sporą ilość ciepłej wody (tak aby dało się zanurzyć całe stopy) a następnie wsypałam sól do kąpieli z lawendą i zieloną herbatą marki Fresh & Natural. Stópki moczę w ten sposób przez ok 10-15 min.

Skład soli: Maris Sal (sól morska), lawenda (Lavendula Angustifolia Flower), olej lawendowy (Lavendula Angustifolia Oil) , zapach a następnie składniki pochodzenia naturalnego które występują w olejkach eterycznych (np. Linalool). 

Następnie przez ok 2 min wykonujemy masaż stóp z pomocą peelingu Babuszki Agafii.


W składzie peelingu (zdjęcie powyżej) m.in. gliceryna, olej słonecznikowy, wosk pszczeli, ekstrakt z babki zwyczajnej, woda z szałwii, wyciąg z kory wierzby białej.

W składzie kremu (zdjęcie poniżej) m.in: olej sojowy, mocznik, gliceryna, mniszek pospolity (taraxacum officinale leaf extract).


Wycieramy stopy i nakładamy grubą warstwę kremu - jeśli macie mocno wysuszone stopy to polecam kremy z dużą zawartością mocznika- ja w tym celu użyłam nawilżającego kremu marki Vianek, oraz skarpetki. SPA wykonane! :)


Cammy.

8 komentarzy:

  1. u mnie pielegnacja stóp lezy i kwiczy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałoby mi się takie domowe SPA dla stóp :) U mnie niestety brak motywacji do ich systematycznej pielęgnacji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym kremikiem Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu wypróbować jakiś produkt firmy Vianek. :)

    OdpowiedzUsuń