piątek, 4 listopada 2016

Jak pachnie Halloween? Candy Corn od Yankee Candle

Halloween można obchodzić lub nie ale dla każdego świecomaniaka jest to okres palenia specjalnych zapachów świec. Postawiłam na Candy Corn, jeden z 3 zapachów które co roku pojawiają się w ofercie Yankee Candle.


Jeśli do opisania tego zapachu miałabym użyć tylko jednego słowa to powiedziałabym: dziwny. Jest w nim coś tajemniczego, w tle czuć delikatną słodycz. Słyszałam kilka opinii że wosk pachnie jak połączenie cukierków i kukurydzy - ja tego nie czuję. Jest to ulepek dziwnych zapachów, ciężko określić go jednoznacznie. Z pewnością w halloweenowym okresie warto się z nim zapoznać, podobno ma grupę swoich fanów ;)
Wosk Candy Corn możecie zakupić w sklepie goodies.pl

Cammy

9 komentarzy:

  1. Nie dla mnie takie zapaszki. :-) Tak sądzę.. Nie chcę zbyt pochopnie podejmować decyzji, musiałabym go poczuć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już dawno nie korzystałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety woski z Yankee Candle średnio się sprawdzają - nie pachną tak intensywnie jak bym sobie tego życzyła :( Nie to co Kringle Candle ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie przypadłby mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widziałam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatecznie żadnego Halloweenowego zapachu nie kupiłam i żałuję, ale może uda mi się coś teraz wyhaczyć na promocji. :) Ten ponoć jest słabo wyczuwalny, ale i tak chciałabym go poznać. :)

    OdpowiedzUsuń