czwartek, 27 października 2016

Październikowe nowości!

Cześć.

Jak na rasową zakupoholiczkę przystało chciałabym pochwalić się Wam tym co udało mi się upolować w ubiegłym miesiącu.


Jako pierwsze dotarło do mnie październikowe Naturalnie z pudełka. Za 89 zł otrzymałam gąbeczkę  ''konjac'' marki Yasumi, super blend Cztery Szpaki, ałunowy dezodorant BioPha, maseczkę pod oczy Dizao oraz szampon do włosów White Agafia. Co sądzę o tym pudełku możecie przeczytać tutaj



Uwielbiam jesień więc musiałam także zakupić nowe jesienne zapachy świec. Postawiłam na markę Bath&Body Works oraz dwie świece Pumpkin Spiced Cheescake oraz Marshmallow Fireside. Trafiłam na promocję więc za oba zapachy zapłaciłam 150 zł co i tak uważam za rozbój w biały dzień.



Powyższe zdjęcie mogłabym skomentować jednym zdaniem: Kocham TkMaxx! Upolowałam dwie oryginalne gąbki Konjac marki Konjac Sponge po 19,99 zł za sztukę! Zdobyłam gąbkę luffa z węglem bambusowym o wartości 85 zł oraz gąbkę konjac do twarzy z francuską różową glinką o wartości 40zł. Do tej pory uśmiech nie schodzi mi z twarzy ;)



Zdecydowałam się na zakup bardzo popularnego serum na końcówki Mythic Oil który jest super super drogi (52 zł) więc mam głęboką nadzieję że równie świetnie będzie się sprawdzał. Zakupiłam także pełnowymiarowe opakowanie korektora Annabelle Minerals w kolorze light (39 zł). Kolejne dwa produkty pochodzą ze sklepu Tk Maxx. Skusiłam się na żel do mycia rąk Deep Steep (19 zł) oraz żel pod prysznic Alba Botanica (25 zł), obie firmy pochodzą z USA. 


Skusiłam się także na kilka produktów podczas rossmannowych promocji. Zakupiłam zmywacz do paznokci (6 zł), lakier do panokci oraz pasujący do niego top coat marki Rimmel (po 10 zł każdy). Zauważyłam, że podczas każdej promocji kupię szminkę Rimmel z serii Kate. Tym razem także dotrzymałam tradycji i zakupiłam numer 30 (ok 15 zł).


Ostatnimi nowościami są dla mnie dwa produkty które dostałam w prezencie od mamy. Jest to bambusowa maska Biovax której była ciekawa już od kilku miesięcy oraz zabieg laminowania Marion. 

A jak Wasze zakupy w tym miesiącu? :)

Cammy.

21 komentarzy:

  1. Tych gabek z TK Maxx Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się podpisuję pod powyższymi zazdrośnikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo bardzo ciekawych kosmetyków :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi ten Mythic Oil. Ja jak go używałam, płaciłam 30zł na allegro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo drogi! Niestety wraz z falą popularności zwiększyli jego cenę :(

      Usuń
  5. Widzę, że zakupy bardzo udane :) Poza zmywaczem nie znam nic, ale chętnie poczytam coś więcej o bambusowej masce do włosów, lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nic nie mogę znaleźć w TK Maxx :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo nie mogłam nic znaleźć jednak ostatnio dopisuje mi szczęście :)

      Usuń
  9. Najbardziej zazdroszczę oczywiście Pumpkin Spiced Cheescake :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką samą pomadkę ;) Super jest , ja też troszkę zaszalałam. W sumie jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gąbki Konjac jestem bardzo ciekawa a świeczkę BBW dostałam w prezencie i nie mogę się na nią napatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi się podoba, a najbardziej ciekawią mnie świece :) W sklepie nie mogłam przestać wąchać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te świece ;) są takie nastrojowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena tych świeczek to rzeczywiście rozbój w biały dzień... Ale kiedyś miałam ich jeden dyniowy zapach i był świetny. W tym roku może skuszę się na jakąś świąteczną.

    OdpowiedzUsuń