niedziela, 16 października 2016

Oswajamy jesień: Jesienne świece i woski.



Z czym kojarzy Wam się jesień? Dla mnie są to: dynia, żółte i czerwone liście, ciepła herbata lub gorąca czekolada, kocyk, dobra książka lub serial i świece. Właśnie dziś co nieco o ostatnim punkcie czyli kilka słów o jesiennych zapachach świec.




Zaczniemy od świeczek najtańszych. 
Bolsius, sugar&spice. Kiedyś była to moja ulubiona świeca na jesień więc gdy zobaczyłam taki wielki słój (wielkością prawie dorównuje dużej YC) to musiałam ją mieć! Niestety gdy zapaliłam ją kilka dni temu nie mogłam zrozumieć co ja w niej widziałam, zapach już nie był tak piękny :(
Ikea, lody waniliowe. O ile nie lubię zapachu wanilii tak ta świeca mi się spodobała. Nie jest to jakiś 'chamski' zapach, czuć wanilię ale w delikatny i kremowy sposób.



Yankee Candle Amber Moon, Cosy by the fire, Candy Corn. Niestety nie mogę opowiedzieć Wam więcej o tych zapachach, ponieważ dopiero niedawno je zakupiłam i jeszcze nie miałam okazji ich bliżej poznać. Oglądając naklejki, wczytując się w opisy zapachów a także wąchając je na sucho mogę Wam powiedzieć że idealnie wpasowują się w jesienną aurę.



Bath&Body Works, Pumpkin spiced cheescake. Zapach jesiennego domu w którym ktoś właśnie upiekł ciasto.
Bath&Body Works, Marshmallow Fireside. Jeśli znacie pianki od YC to to jest ich mniej słodka wersja! 

Z jesiennych świec ciekawią mnie Goose Creek, a w szczególności Sugared cinnamon donut, Carmel Butter, Under the oaks i Pumpkin cinnamon ice cream. Najprawdopodobniej nie zdążę już poznać ich w tym roku więc ta zachcianka poczeka na jesień 2017 :)
Cammy.

Z serii oswajamy jesień:

12 komentarzy:

  1. Od razu jesienna plucha przyjemniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam woski i świece zapachowe o tej porze roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień i jesienne zapachy świec :) Będąc ostatnio w stolicy wąchałam jesienne propozycje BBW i pianki baaardzo mi się spodobały <3 Bardzo chciałabym je upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dziś palą się same karmelowe świeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amber Moon jest świetny na jesień! Idealny wręcz, taki delikatny i ciepły zarazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jesienią też królują świeczki, kocyki, kawa, kakao :D lubię jesień, lubię kiedy od czasu do czasu pada, bo wtedy czuję takie domowe ciepło :) czasem fajnie zaszyć się z książką i założyć ciepłe skarpety :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już powoli czaję się na świąteczne zapachy aczkolwiek mam kilku jesiennych faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesienią klimatu nadają świeczki i zapachowe woski ;) Ocieplają przestrzeń i dodają pozytywnej energii!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj przydałyby się takie umilacze jesieni. Dni coraz krótsze i nastrój nie dopisuje .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa wszystkich tych zapachów! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapachowe świece na tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń