sobota, 3 września 2016

Nowości sierpnia.

Udało się. Pierwszy raz od dawna moje zakupy były bardzo przemyślane. Nie kupiłam dużo, nie wydałam dużo a także nie powiększyłam zapasów.


Pierwszy nabytek to prezent. Średnia świeca z kolekcji Q3 Warm Summer Nights od Yankee Candle o zapachu Passion Fruit Martini.


Potrzebowałam żelu do twarzy więc ponownie zakupiłam tymiankowy żel Sylveco. Niedługo skończy mi się płyn micelarny, tym razem postawiłam na żurawinowy płyn marki GoCranberry. Żelów pod prysznic nigdy nie jest za dużo, a ten był w promocji - Planeta Organica organiczna oliwa. Jako gratis do zakupów otrzymałam próbkę kremu do twarzy Make Me Bio. Za całość zapłaciłam 24,79 zł (cena jest tak niska ponieważ robiłam zamówienie dla kilku osób + posiadałam zniżkę).


Za kilka dni wyjeżdżam na wakacje więc potrzebowałam kosmetyków chroniących przed promieniowaniem. Postawiłam na emulsję do opalania Nacomi (ma dobry skład) oraz olej z nasion marchwi. Po powrocie dam znać jak się spisały :) Dokupiłam także tonik Sylveco, naturalną pastę bez fluoru Lavera oraz pumeks Tade. Kupiłam także odżywkę do włosów z olejem awokado z serii Planeta Organica Afryka ale zapomniałam dodać ją do zdjęcia. Za całość zapłaciłam  80 zł.

Za sierpniowe zakupy zapłaciłam ok 105 zł. Jestem z siebie bardzo dumna! :) 


Chciałabym się też nieśmiało przypomnieć, że posiadam profil na facebooku. Publikuję linki do nowych wpisów na blogu a także inne ciekawe linki, dopiero się rozkręcam ;) 

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten tymiankowy żel Sylveco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ta planeta organica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 razy użyłam tego żelu i jak dla mnie nie jest wart uwagi :(

      Usuń
  3. I jak ten olejek z marchwi się spisał? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się nie spisał, dopiero w następnym tygodniu zacznę go używać. Planuję napisać jego recenzję :)

      Usuń
  4. Świetne zakupy i cudowny prezent w postaci świecy, zazdroszczę mocno. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sierpniu też robiłam przemyślane zakupy :) Lubię ten tonik z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej oliwkowej serii PO mam szampon i odżywkę, ale jeszcze czekają na użycie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że udało się ograniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa zapachu tej świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój narzeczony używa tego żelu pod prysznic, a tymiankowy Sylveco bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj świeca mnie zaciekawiła.
    Z przyjemnością zostaję u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylveco mnie rozczarował :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Żurawinkowy płyn to cudo!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak spisze się olej z nasiom marchewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja ulubiona pasta do zębów! :-) Resztę też chętnie bym przygarnęła - wszystko ciekawe.
    Świecę tylko musiałabym powąchać, bo jednak nie wszystkie świece mi pasują. Ale ta chyba podobałaby mi się.

    OdpowiedzUsuń