niedziela, 18 września 2016

Gdzie kupić naturalne kosmetyki? - Naturalna pielęgnacja cz.5

Gdzie kupić naturalne kosmetyki? Gdzie kupić kosmetyki do makijażu i gdzie kupić półprodukty? Jeśli chcesz znać odpowiedzi na te pytania to zapraszam Cię do przeczytania dzisiejszego wpisu! :)


Online czy stacjonarnie?
Z reguły kosmetyki kupowane online są tańsze, jednak gdy chcemy kupić tylko jeden produkt to bardziej opłaca się kupić go w sklepie stacjonarnym. Zapłacimy 3-4 zł więcej ale odejdzie nam koszt przesyłki. Przy większych zakupach polecam sklepy internetowe.
Na początku robiłam zakupy jedynie przez internet ale bardzo brakowało mi przechadzania się między półkami i oglądania kosmetyków tak na żywo. Jako że mieszkam w Warszawie to udałam się do sklepu BioOrganika. To był dla mnie raj! (tak tak, to już są oznaki uzależnienia :D). 

Sklepy stacjonarne.
Tk Maxx- często bardzo duży wybór kosmetyków z USA, Australii, Wielkiej Brytanii, Francji itd. Trzeba jednak czytać składy, nie wszystkie kosmetyki są naturalne. Tk Maxx to taki mały raj, musicie tam wstąpić!
BioOrganika  - Warszawa.
Helfy - Wrocław, Toruń, Kraków, Katowice.
Drogeria Pigment - Kraków


W drogerii Hebe dostępne są kosmetyki Nacomi, w sklepie Auchan dostępny jest Biolaven, Bio Pha oraz Bentley Organic.W Tesco możecie znaleźć kosmetyki Bioamare.

Sklepy online

triny  
Jest to mój ulubiony sklep z niskimi cenami, ciągle są rabaty sięgające 50%  na różne produkty. Darmowa dostawa od 90 zł, koszt dostawy od 7 zł. Bogaty wybór kosmetyków polskich (Sylveco, Biolaven, GoCranberry, Make Me Bio, Nacomi, Etja, Vianek), rosyjskich (EcoLab, Planeta Organica, Natura Siberica, Babuszka Agafia, Organic Shop) i indyjskich ( Dabur, Khadi, Sesa oraz innych (Najel, Lavera itd.).

matique 
W sklepie dostępne są bardzo ciekawe marki m.in Madara, Balm Balm, Eubiona, Coslys, Santaverde Naturcosmetics, SO'Bio, Amilie Mineral, Born to Bio, Ava, Bentley Organic. Koszt dostawy od 10 zł.

skarbysyberii 
Również ceny niskie, sporo rabatów. Darmowa dostawa powyżej 100 zł, koszt dostawy 3,90-9.90 zł. Duży wybór przede wszystkim rosyjskich kosmetyków ( EcoLab, Fitokosmetik, Babuszka Agafia (Reshenie), Organic Shop, ) oraz olei Etja.

kalina-sklep 
Darmowa dostawa powyżej 150 zł, koszty dostawy od 4 do 11 zł; sporo kosmetyków rosyjskich ale widziałam też Yope, Biolaven, Felicea, Lila Mai.

mazidła 
Sklep z półproduktami. W ofercie dostępne m.in glinki, oleje, ekstrakty, hydrolaty, algi, konserwanty, witaminy, proteiny, emulgatory itd. Koszt dostawy to ok 10 zł. Ze sklepem Mazidła miałam okazję nawiązać współpracę więc mogę powiedzieć że jakość półproduktów jak i kontakt ze sklepem jest bardzo dobry :)

zróbsobiekrem
Sklep z półproduktami. W ofercie dostępne m.in glinki, oleje, ekstrakty, hydrolaty oraz inne półprodukty. Koszt dostawy to 9,90 zł.

iherb  
Jest to sklep w USA. Bardzo bogata oferta kosmetyków niedostępnych w Polsce, ceny niektórych produktów mogę jednak być trochę wyższe od tych łatwo dostępnych w Polsce. Koszty dostawy: 15,80 za przesyłkę nierejestrowaną, od 31 zł za przesyłkę rejestrowaną.


Gdzie kupić naturalne produkty do makijażu?

Głównie na stronach producenta marek: Annabelle Minerals, Pixie Cosmetics, Costasy (produkty Lily Lolo), Felicea.

Znacie jakieś inne sklepy z kosmetykami naturalnymi? Jeśli tak, to koniecznie napiszcie mi o nich w komentarzu :)

Cammy.



Inne posty z serii Naturalna pielęgnacja:
- Czym jest naturalna pielęgnacja? Kosmetyki naturalne vs. konwencjonalne.
- Jak czytać składy? Zalety i wady kosmetyków naturalnych oraz moje podejście do stosowania naturalnych produktów
- Stop mikrogranulkom w kosmetykach! Kilka słów o kampanii prowadzonej przez Plastic Soup Foundation.
- Czarszka o chemicznych składnikach w kosmetykach.

27 komentarzy:

  1. Byłam nie raz w Tk Maxx ale jakoś nigdy nic nie kupiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza oferta póki co nadal jest w sklepach internetowych;) przydałoby się więcej sklepów stacjonarnych z dużym wyborem bo też lubię pochodzić między półkami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Częściej kupuję kosmetyki naturalne i półprodukty online. Niestety w mojej okolicy niewiele jest miejsc, gdzie mogłabym nabyć tego typu asortyment :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam część tych sklepów, ale nigdy nie robiłam tam zamówień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znowu Bogu dziękuję za sklepy internetowe - sama nie cierpię chodzić po sklepach, męczy mnie to okropnie. Minusem jest jednak to, że o wiele łatwiej wydaje mi się wirtualne pieniądze - potem dopiero boli, gdy łączna kwota do zapłaty jest po prostu zabójcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Pigmencie kuszą -20% po uzyskaniu 4 pieczątek na karcie stałego klienta. W Tesco widziałam ostatnio Bania Agafi a z on-line sklepów lubię mintishop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie o kosmetykach Banii Agafii w Tesco ale na własne oczy jeszcze nie miałam okazji ich zobaczyć. Orientujesz się jakie są ceny? :)

      Usuń
  7. J dopiero niedawno odkryłam krakowską drogerię Pigment-ile tam cudeniek! a na tej amej ulicy Kosmyk,tam też trochę natury :) Mam też osiedlowy sklep zielarski z Sylveco,Biolaven i innymi,więc przez net póki co nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam że kosmyk jest trochę niedoceniany. W ofercie ma bardzo dużo naturalnych produktów w cenach niemal identycznych jak w pigmencie :)

      Usuń
    2. Zazdroszczę tylu stacjonarnych sklepów :) Jak kiedyś będę w Krakowie to ''przy okazji'' wstąpię do Pigmentu i Kosmyka :)

      Usuń
  8. Ja zazwyczaj wybieram Pigment :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post! Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. KOrzystam z każdego tego miejsca a jeszcze mam pare perłek gdzie znajduje swoje organiczne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielisz się tymi perełkami? ;)

      Usuń
  11. Dodałabym jeszcze greenline-sklep.pl. Mają dobre ceny i niski koszt wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że mają tam też Yogi Tea, będę musiała się im bliżej przyjrzeć, dzięki! :)

      Usuń
  12. Ja ostatnio zrobiłam sobie duże zakupy kosmetyczne na stronie Bioika ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście kupuję w Lawendowej Szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na podkarpaciu bardzo dużo naturalnych kosmetyków jest w drogeriach WIspol do tego ceny niezwykle atrakcyjne i tam najczęściej zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że stacjonarnie są tak słabo dostępne..
    Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedzialam, ze w Tk Maxx mozna znaleźć takie rzeczy :o

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę sprawdzić te sklepy, u siebie w mieście mam kilka sklepów z eko kosmetykami i tam głównie je kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo nowych sklepów wartych odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam iherb ale nidgy nic z niego nie zamawialm .

    OdpowiedzUsuń