poniedziałek, 12 września 2016

Biolove, borówkowy żel pod prysznic.

Uwielbiam żele pod prysznic, uwielbiam borówki. Połączenie żelu pod prysznic i borówek wydawałoby się idealne ale takie nie było. Rozczarowałam się.


Producent zapewnia nas, że produkt jest w 100% naturalny oraz że nie posiada szkodliwych składników. Żel otrzymujmy w smukłym opakowaniu z prostą i przyjemną dla oka naklejką. Posiada bardzo gęstą konsystencję i dobrze się pieni. Kosztuje ok 12 zł.


Skąd więc się wzięło moje rozczarowanie? Miał być zapach borówek!


Zapach nie jest borówkowy, czuję w nim sztuczną słodycz. Mycie tym żelem nie sprawiało mi radości głównie ze względu na zapach który mi się nie podobał. Ale jak już się czepiam - to konsystencja była trochę za gęsta.

Pomimo dosyć niepochlebnej opinii o tym żelu, chciałabym wypróbować peeling i kulę kąpielową tej marki. 

Cammy.

12 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale jestem zachwycona tymi opakowaniami :) aż chce się je mieć u siebie w łazience ... i chyba się tak stanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nic od nich nie miałam, ale jak tylko pojawię się w wawie będą moje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że pachnie sztucznie. Po kosmetyku naturalnym spodziewałam się raczej naturalnej nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A myślałam,że faktycznie będzie pachniał borówkami, choć nie powiem,że nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ogromną ochotę na kosmetyki Biolove, szkoda że są tak trudno dostępne. Żałuję też, ze żel Ci się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że ten zapach nie jest przyjemniejszy. ale dobrze, że żel nie ma sls

    OdpowiedzUsuń
  7. Wąchałam ten żel w Kontigo i nie spodobal mi się zapach - faktycznie taki mdły. Polecam za to wersję wiśniową masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy zobaczyłam tytuł postu, pomyślałam - coś dla mnie! Uwielbiam zapach borówek!

    Wyobrażam więc sobie Twoje rozczarowanie - moje pewnie było setną częścią Twojego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że średnio z tym zapachem, bo moje pierwsze wrażenie to było: wow, cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też uwielbiam borówki!!! :D chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie pachnie prawdziwymi borówkami, bo taki zapach na pewno by mi odpowiadał :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie jest rewelacyjne! Szkoda, że zapach średniawy... :(

    OdpowiedzUsuń