sobota, 13 sierpnia 2016

Dlaczego nie kupię ponownie żeli z Bath & Body Works?

Jakiś czas temu byłam bardzo zaciekawiona produktami marki Bath&Body Works. O ile świece, mgiełki zapachowe oraz żele antybakteryjne bardzo polubiłam, tak żeli pod prysznic więcej już nie kupię


Zakupiłam dwa małe żele o pojemności 88 ml, zapach Sonoma weekend escape oraz Napa Valley Sunset. Dosyć istotną kwestią jest cena tych produktów, za 88 ml musimy zapłacić 19,99 zł a za 295 ml jest to kwota 59 zł, czyli dosyć drogo.

Oba żele posiadają gęstą konsystencję oraz dosyć intensywny i przyjemny zapach. Dobrze oczyszczają cerę, dają sporo piany. Powiedziałabym że są to dwa zwykłe żele pod prysznic, warto jednak zwrócić uwagę na ich skład:



Składy obu żeli wyglądają wręcz tragicznie. I za taki skład firma życzy sobie całkiem sporą kwotę. Te produkty totalnie nie są warte swojej ceny! Za 20 zł mogę kupić sobie żel o przyjaznym składzie i w co najmniej 2 razy większej pojemności.

Cammy.

14 komentarzy:

  1. Składy faktycznie bardzo słabe, z tej firmy miałam tylko żele antybakteryjne do rąk, a na te pod prysznic raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj faktycznie drogie i te składy...
    Ja bardzo lubię żele Balea i Isana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w życiu bym nie dała 20 zł za niecałe 90 ml, rozbój w biały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie te kosmetyki jakoś specjalnie nie przyciągają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skład gorszy od żelu z Biedronki.. i to za taką cenę ? Pogięło ich. Zapraszam Cię do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie,cena nierówna składowi;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie takie słodkie maleństwa 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam ich żele antybakteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko rzeczywiście, nigdy nie miałam nic od nich, ale teraz aż się rpzerażam na samą mysl, że cos miałabym jednak mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic od tej marki, ale raczej nie kupiłabym żeli z tak małą pojemność za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale ze składem to nieźle poszaleli ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię żele antybakteryjne tej marki:) mini żel jakiś miałam i jeszcze zestaw w zapasie, ale też uważam, że się cenią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słuszne spostrzeżenie, nie warto w nie inwestować.

    OdpowiedzUsuń