niedziela, 24 lipca 2016

Yankee Candle, Fluffy Towels

Świece zapachowe w różnych formach towarzyszą mi niemal codziennie. Latem stawiam na nuty rześkie i owocowe. Dziś przedstawię Wam zapach z kategorii rześkiej - Fluffy Towels.


Producent opisuje ten zapach jako puszysty ręcznik nasycony zapachem lilii, lawendy oraz soczystego jabłka.

Sampler paliłam w kominku aby zapach był nieco bardziej intensywny. Po jego odpaleniu wyczuwam świeżo wyprane proszkiem ręczniki. W pierwszym odczuciu jest to jedynie zapach proszku do prania, następnie wyczuwam delikatny zapach cytrusów. Zapach kojarzy mi się z nieskazitelną czystością idealnie wysprzątanego domu, w szczególności z zapachem świeżych ręczników powieszonych w łazience.

Fluffy Towels polecam fanom zapachów świeżych, dostępny jest na goodies.pl w cenie 10 zł.

Cammy.

7 komentarzy:

  1. Myślę, że zapach by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wosk, ale jeszcze nie paliłam :) Nie jestem wielką fanką takich czystościowych aromatów i tak czekam z premierą aż będę miała na niego nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie świeże zapachy to kompletnie nie mój klimat, więc raczej się nie skuszę...
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zapach, świeżego, czystego prania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach z pewnością by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń