czwartek, 30 czerwca 2016

Naturalna pielęgnacja cz 4 - Czarszka o chemicznych składnikach w kosmetykach.

Hej :)

Ostatnio pisałam Wam że przez najbliższy czas będzie mnie na blogu troszkę mniej ale jednak udaje mi się tu zaglądać naprawdę często! :)


Dziś przedstawiam Wam 4 post z serii Naturalna pielęgnacja, tematykę poruszyłam troszkę w 2 wpisie przedstawiając swoje podejście do pielęgnacji naturalnej. Dziś jednak chciałabym polecić filmik Czarszki która opowiedziała nieco więcej. Miłego oglądania :)


Cammy

13 komentarzy:

  1. kosmetyki naturalne dla mnie zawsze spoko, ale dla wielu osób niestety nie :( one też potrafią uczulać i zgadzam się, wszystko jest chemiczne, ale zależy o jaką chemię chodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zaprezentowane produkty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam nic ale sylveco lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten peeling z Organique i bardzo go lubiłam - obłędnie pachnie <3 Ciekawi mnie też tonik Sylveco, muszę go w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Sylceco są najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że powstał ten film. Podpisuję się rękoma i nogami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie sie Ciebie słucha, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmik jest przygotowany przez Czarszkę, to nie ja ;)

      Usuń
  8. Często sięgam po kosmetyki naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam CZarszkę, jedyny vlog jaki oglądam w miarę regularnie :)

    OdpowiedzUsuń