sobota, 25 czerwca 2016

Krótka pogadanka. Co się dzieje i co się będzie działo.

Cześć :)

Być może zauważyłyście że od kilku dni praktycznie mnie w blogosferze nie ma. Dzieje się tak ponieważ praktycznie całą swoją uwagę poświęcam na przygotowanie do obrony, 3 lata studiów minęły mi w zastraszająco szybkim tempie, tak samo szybko zbliża się termin obrony - 5.07.Po obronie też nie będzie lekko, o ile mi się uda to w lipcu będę uczęszczała na intensywny kurs włoskiego (będzie mi on potrzebny w pracy), bardzo się na ten fakt cieszę - uwielbiam uczyć się języków obcych :)  W planach mam powrócić z większą ilością wpisów na blogu po 5 lipca, jednak nie będzie to więcej niż 3 wpisy tygodniowo - niestety na więcej nie pozwoli mi czas lub też jego brak ;)

Chciałabym jeszcze przypomnieć, że do jutra można się jeszcze zgłosić do rozdania KLIK


10 komentarzy: