poniedziałek, 6 czerwca 2016

Kringle Candle, Watercolors

Jak na prawdziwego świeco-maniaka przystało skusiłam się na jeden z kultowych zapachów Kringle Candle - Watercolors. Od razu Wam powiem że jest to śliczny zapach do którego powrócę!


Watercolors to zapach owoców z dodatkiem nuty kwiatowej. Jest to zapach bardzo urzekający, umilający dzień. Zapach jest piękny, delikatny, słodki i jednocześnie dosyć rześki. Idealnie nadaje się na dzień jak i na wieczór- w szczególności latem.

Bardzo przypadła mi do gustu forma daylight. Ma bardzo ładne i praktyczne opakowanie. Zapach jest intensywny, dobrze rozprzestrzenia się po całym pomieszczeniu. Świeczkę bardzo wygodnie się pali - wystarczy zdjąć pokrywkę i zapalić knot. Spala się praktycznie do samego końca, wystarcza na ok 12 h palenia.

Watercolors możecie zakupić na stronie goodies.pl za 12 zł.

Cammy.

8 komentarzy:

  1. Myślę, że ten zapach przypadłby mi do gusty! Poza tm opakowanie ma cudowne kolory! :)

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego jeszcze nie miałam. Lubię kringle i planuje zakup dużej świecy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten zapach, ale niestety już mi się kończy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tylko 1 zdjęcie wrzuciłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy następnych wpisach się poprawię :)

      Usuń
  5. Już nawet nie pamiętam kiedy coś paliłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dawno już nie używałam wosków ani świeczek. Muszę zwrócić uwagę na tą markę Kringle Candle, bo jeszcze nigdy nic od nich nie miałam :) Powiem Ci, że jeżeli ja już zapalam jakiś zapach, to jest to olejek eteryczny w kominku, tak lubię najbardziej (np. lawendowy + miętowy).

    OdpowiedzUsuń