wtorek, 28 czerwca 2016

Czerwcowe nowości.

Hej.

W tym miesiącu znów kupiłam za dużo. Jak zwykle ;)


Od kilku miesięcy kupuję pudełka Naturalnie z pudełka. W czerwcu w boxie znalazły się: peeling do stóp Babuszki Agaffi, hydrolat z róży marki Mokosh, odżywka do włosów Margarita Ekologiska, korektor pod oczy Pixie Cosmetics oraz próbka kremu ze śluzem ślimaka. Koszt pudełka to jak zawsze 89 zł.


W czerwcu zdecydowałam się na zakup kultowej / klasycznej świecy Yankee Candle - Soft Blanket. Tak jak już wspomniałam, jest to taki 'klasyk' więc spróbować musi każdy miłośnik świec :) Koszt: 30 zł


Zdecydowałam się na zakup bezbarwnej henny Khadi, jak już wykonam 'zabieg' to z pewnością dam Wam znać jakie są rezultaty :) Obok henny widnieje organiczna pasta do zębów Organic People.
Koszt: 45,07 zł


Wbrew pozorom produkty ze zdjęcia powyżej nie są sponsorowane przez firmę Vianek :D Kończyło mi się kilka produktów i stwierdziłam że chętnie wypróbuję nową linię Sylveco (którą wszyscy taaaak zachwalają). Tym sposobem zakupiłam sobie kilka produktów Vianek: żel do higieny intymnej, krem do twarzy na dzień, płyn micelarny, krem do stóp oraz tymiankowy żel do twarzy Sylveco. Dodatkowo otrzymałam dwie próbki kremu do twarzy na noc. Koszt: 99,80 zł


Na początku miesiąca skusiłam się na 2 tusze do rzęs: Stimulash volume marki Astor oraz The rocket volume express od Maybelline. Był to troszkę nieprzemyślany zakup, obecnie posiadam 2 tusze które używam a te będą leżały i czekały na swoją kolej jeszcze przez około miesiąc. Koszt: ok 40 zł


Jako mały świecomaniak będąc w Ikei musiałam zakupić dwie świczki o zapachu waniliowych lodów. Pachną prześlicznie :) Koszt: 8 zł.

Łączny koszt moich zakupów to 311,87 zł.

Cammy.

22 komentarze:

  1. Świeczki muszą cudownie pachnieć. Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosmetyków Vianek <3 Aż miło popatrzeć!
    A zapach świecy kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też czeka zakup z Vianka. Te kosmetyki kupie bez wahania, nie licząc na współpracę . Kosmetyki są świetne, tak sądzę po tym, jak lubiłam Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  4. super nowości! bardzo polubiłam Vinek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś świecę Soft Blanket tak tanio? :) to jest ta duża wersja prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka grupa na facebooku - Świece zapachowe sprzedam/wymienię. Czasem można upolować coś w super cenie :)

      Usuń
    2. Mała poprawka: Świece -wymienię/sprzedam/kupię

      Usuń
  6. świeca jaka tania ;) a pudełko super,podoba mi się zawartosc

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś tą hennę i u mnie spisała się całkiem dobrze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super nowości! Ile Vianka! Bardzo lubię Sylveco i Biolaven, Vianka dopiero poznaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach Soft Blanket uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Vianek :D Ależ on mnie kusi jak pokończe trochę kosmetyki na pewno coś kupie :) jakby co odezwałam się do Ciebie na meila w sprawie wygranej w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale dobroci z Vianek!:) aż chce się testować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszalałaś w tym miesiącu ;) Jestem ciekawa efektu bezbarwnej henny, sama o niej myślałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest! Zdecydowanie włosy wyglądają lepiej. Myślę że napiszę o tym oddzielny post :)

      Usuń
  13. Świetne zakupy :) Czekam na recenzje kremu do twarzy z Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze z serii Vianek nie miałam żadnego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń