niedziela, 29 maja 2016

Majowe nowości.

Cześć dziewczyny :)

Jeśli tak jak ja lubicie oglądać posty z nowościami to zapraszam na mój dzisiejszy wpis :) Pod względem jakości zakupionych produktów jestem bardzo zadowolona. Jak co miesiąc zakupiłam Naturalnie z pudełka oraz świece i woski - Yankee Candle,  Kringle Candle a także Bolsius. Nawiązałam współpracę ze sklepem mazidla.com, będę testowała glinkę i hydrolaty. Co jeszcze zakupiłam w maju? Zapraszam na przegląd :)

Tradycyjnie już moją pierwszą nowością jest Naturalnie z pudełka. W majowej edycji otrzymałam mgiełkę utrwalającą Lily Lolo, szampon kojący EC Labolatorie, krem pod oczy NeoBio, mydło w kostce Pure Soap oraz 2 próbki. Przegląd pudełka dostępny w tym poście.
Koszt: 89 zł



Świeca marki Bolsius o zapachu cynamonu z cukrem to jeden z moich ulubionych zapachów na zimę. Gdy w Auchan zobaczyłam jej wielką wersję za 19 zł musiałam kupić, tak w zasadzie to sama mi wskoczyła do koszyka ;) Zakochałam się w samplerze zapachu White Tea  i musiałam dorwać duży słój. . O tym zapachu możecie przeczytać tutaj.
Koszt: 69 zł.


Od kilku miesięcy korzystałam z próbek podkładu mineralnego Annabelle Minerals. Nie jestem pewna czy po tym czasie udało mi się dobrać właściwy odcień ale stwierdziłam że dosyć próbek, biorę produkt pełnowymiarowy. I tak oto zakupiłam kolor golden fair oraz.. kolejną próbkę! Tym razem w odcieniu natural light.
Koszt:  46,30 zł


Miesiąc bez zakupu wosków to miesiąc stracony. Zakupiłam polecany przez wiele osób zapach watercolors od Kringle Candle oraz fireside treats od YC.
Koszt: 10,60 zł

Udało mi się powstrzymać od totalnego szaleństwa w Rossmannie. Zakupiłam bibułki matujące (to się zawsze przyda), lakier Rimmel w pięknym czerwonym kolorze, słynną matową pomadkę Bourjois oraz odżywkę do paznokci Sally Hansen (która wcale nie jest mi potrzebna, czyli jednak trochę uległam..).
Koszt: zgubiłam paragon :( orientacyjnie: 60 zł


Jak na włosomaniaczkę przystało, zakupiłam też produkt do włosów. Jest nim spray do włosów Lavera który dzielnie kurzy się na półce.
Koszt: 20,29 zł
Łączny koszt moich zakupów: 295,19 zł. Za dużo! :(


Nawiązałam współpracę ze sklepem mazidla.com Do testów wybrałam sobie hydrolat oczarowy (wiele osób poleca go to cery tłustej i trądzikowej - czyli takiej jak moja), hydrolat z róży białej (chcę go wypróbować jako tonik i do mieszania go z glinką) oraz glinkę brazylijską złotą (nazwa świetna, liczę że działanie też takie będzie:)). Bardzo się cieszę z nawiązanej współpracy, niedługo pojawią się na blogu recenzje tych produktów :)

Cammy.

23 komentarze:

  1. Watercolours Kringle to jeden z moich ulubionych zapachów tej marki :)
    Pudełko w tym miesiacu ma super zawartość, chociaż np. mnie ta mgiełka LL bardzo zawiodła :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego spray'u nawilżajacego włosy :) Chyba nigdy o nim nie słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nowości :) Wosk Fireside Treats mam i bardzo lubię, a świeca White Tea bardzo mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki raj! Ja w maju wydałam niecałe 25zł. Na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! Też chciałabym tak mało wydać. :)

      Usuń
    2. Haha ja też, ale to się chyba nigdy nie uda!:D choć w maju muszę przyznać, że oszczędzałam :)

      Usuń
  5. Ładne nowości :) Naturalnie z pudełka ma super skład. Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalnie z pudełka wygląda rewelacyjnie. Nigdy nie mogę zdążyć z zamówieniem tego boxa .
    Fajna współpraca z mazidła, hydrolaty wprost uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można czekać do ostatniej chwili z zamówieniem pudełka bo się kończą, widać jest spore zainteresowanie :)

      Usuń
  7. Ta pomadka z Bourjois widze to nowa wersja - daj znac jak sie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z projektem "Naturalnie z pudełka". Rewelacyjna sprawa, muszę się przyjrzeć temu boxowi bliżej. Gdyż bliżej mu jest do moich kosmetycznych przekonań, w przeciwieństwie do popularnych boxów Glossy czy Shiny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shiny i Glossy box też mi się nie podobają. Naturalnie z pudełka idealnie wpasowuje się w moje oczekiwania więc polecam :)

      Usuń
  9. Sporo wydalaś, ale chyba było warto :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Watercolors od Kringle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne produkty! Ciekawi mnie marka Annabelle Minerals.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo dobrego. Naturalnie z pudełka - super. Miałam jedno rok temu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się Naturalnie z pudełka :) Kusi mnie ten box ale ciągle mi szkoda pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń