niedziela, 15 maja 2016

Dzień dla włosów :)

Cześć dziewczyny :)

Na dziś zaplanowane mam pisanie pracy licencjackiej. Nie byłabym jednak sobą gdybym nie zrobiła krótkiej przerwy na blogowanie ;) Dziś tak na szybko chciałabym przedstawić moje mini włosowe spa. Pojawił się już kiedyś taki wpis, możecie go przeczytać tutaj.


Ostatnio przypomniałam sobie że od dawna nie robiłam peelingu skalpu. Tak więc pierwszym krokiem dzisiejszej pielęgnacji było jego wykonanie za pomocą scrubu od Natura Siberica. Tuż po jego wykonaniu nałożyłam maskę dziegciową Fito Kosmetik na ok 15 min. Po spłukaniu maski przyszedł czas na trzeci krok którym było umycie skalpu szamponem marokańska księżniczka od Organic Shop. Następnie nałożyłam ponownie niewielką ilość maski dziegciowej i dokładnie spłukałam włosy. Pozostawiłam je do naturalnego wyschnięcia (co zdarza mi się bardzo rzadko, zazwyczaj wyglądają wtedy mocno niewyjściowo). Włosy były miękkie, gładkie, lśniące i sypkie. Jako że nie nałożyłam serum na końcówki, to po ok 2 godzinach postanowiłam wypróbować spray nawilżający Lavera. Niestety lekko posklejał włosy i nie prezentują się już tak pięknie. Spray jest przeznaczony do użytku na wilgotne włosy więc mój błąd.
Niestety nie mam jak wykonać dziś zdjęcia włosom więc ich Wam nie pokażę. Postaram się je niedługo dodać wraz z włosową aktualizacją :)

Cammy.

10 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego sprayu Lavera. Czy dobrze by podziałał na moje kręcone włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z wymineionych przez Ciebie produktów, pewnie przez to, że mało dbam o swoje włosy... W zasadzie to używam tylko szamponu, chbya czas to zmienić :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Spray nawilżający Lavera z chęcią bym wypróbowała na swoich włosach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Interesuje mnie spray z Lavera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z kosmetyków nie znam;) o niektórych sporo słyszałam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie mogę znaleźć czasu na nałożenie maski na włosy.. A uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne produkty :) ja ostatnio zaniedbalam moje wlosy

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dla Włosów z naturalnymi kosmetykami;) Żadnego nie miałam a bardzo mnie ciekawią w sumie wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spray z Lavery mnie zainteresował :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Scrub muszę koniecznie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń