poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Kosmetyki warte zainteresowania #3

Hej :)

Na moim blogu dopiero 2 razy pisałam o produktach które bardzo przypadły mi do gustu ( klik1; klik2). Powodem może być to, że jestem dosyć wybredna ;) Dziś przygotowałam dla Was wpis o kilku świetnych produktach, zapraszam :)

Balea Cabana Dream żel pod prysznic. Chciałam umieścić tu link do recenzji i właśnie zdałam sobie sprawę że jej nigdy nie napisałam... No cóż, w skrócie powiem że żel działa tak jak inne żele tej marki czyli dobrze. Wyróżnia go śliczny, słodki zapach... :)
Ministerstwo Dobrego Mydła półkula kąpielowa mleko, miód i owies. Uwielbiam takie umilacze (nie mam wanny więc pocieszam się moczeniem samych stóp) a ten naprawdę przypadł mi do gustu. Skóra jest dzięki niemu wyraźnie nawilżona i wygładzona. Do tego dużym plusem jest miły zapach,

Maska drożdżowa do włosów Babuszki Agafii to jeden z niewielu kosmetyków do włosów które polubiłam na tyle, że zdecydowałam zakupić kolejne opakowanie. Włosy są po niej sypkie, lśniące i wygładzone. Cudeńko.

Od dłuższego czasu poszukuję płynu micelarnego który byłby moim ideałem. Produkt maki Biolaven idealnie wpasowuje się w moje oczekiwania: jest delikatny ale bardzo dobrze oczyszcza. Recenzja tutaj.
Sylveco rumiankowy żel do twarzy to także świetny produkt. Jego zapach jest powalający w złym znaczeniu tego słowa ;) Na szczęście nadrabia swoim działaniem, świetnie oczyszcza, nie podrażnia i ma miły skład.


Maybelline the colossal volum express to maskara która robi moim rzęsom dobrze. Wydłuża i pogrubia. Jest genialna!
Mam bzika na punkcie pielęgnacji ust. Odkryłam 2 cudowne pomadki które zabrałabym ze sobą na bezludną wyspę! ;) Must have to pomadka rumiankowa Alterry - świetnie nawilża. Drugi produkt nie jest może taki konieczny ale zdecydowanie przydatny w pielęgnacji ust. Jest to pomadka peelingująca Sylveco.

Znacie te produkty? :)

Cammy.

11 komentarzy:

  1. Znam Sylveco - bardzo lubię tę pomadkę. Alterrę również miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o produktach Balei słyszałam bardzo dużo dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inne żele Balea a żel Sylveco cuchnie starymi skarpetami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadkę z peelingiem od Sylveco znam i bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maskę drożdżową znam :) Żele Balea bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka Sylveco to moje must have :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam pomadkę Sylveco i maskę drożdżowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie pomadki mam i używam, choć rumiankową do rzęs i brwi ;) ogólnie Sylveco mam na liście ;) a żele z Balea bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesuje mnie najbardziej pomadka peelingująca i żel Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię maskę drożdżową :)

    OdpowiedzUsuń