poniedziałek, 28 marca 2016

Zakupy marca - Yankee Candle, Bath&Body Works, Naturalnie z pudełka, Sylveco, Hakuro itd

Hej :)

Dziś chciałabym się pochwalić zakupami które zrobiłam w minionym miesiącu :)


Jako pierwsze zakupiłam 2 samplery z nowej kolekcji Q1 Yankee Candle. Jest to zapach My Serenity oraz White Tea. Coś czuję że ten pierwszy znajdzie się u mnie w postaci dużej świecy :)
Koszt: 20 zł


Na początku miesiąca przyszło moje marcowe Naturalnie z pudełka. Otrzymałam balsam nawilżający pod prysznic Nature Moi, tonik-mgiełka do twarzy Vianek, masło do ciała Mokosh, 2 maseczki do twarzy Luvos oraz 3 próbki. Pudełko przedstawiałam Wam w tym poście.
Koszt: 89 zł


Zamówiłam paczuszkę ze sklepu triny.pl i choć zakupy były spore to dla mnie był jedynie płyn micelarny Sylveco oraz peeling owsiany Fito Kosmetik.
Koszt:24 zł


 W połowie miesiąca poczyniłam małe zakupy ze strony mintishop.pl Dorwałam pędzel do korektora Hakuro H60, 2 próbki korektorów marki Amilie (kolor medium oraz intensive light) oraz próbkę podkładu mineralnego Pixie cosmetics w kolorze creamy natural.
Koszt: 29,10 zł

Ostatnie zakupy, to zakupy świec. Postawiłam na polecany przez wiele osób Cotton Candy Yankee Candle (pachnie cudnie, mocno słodko), uwielbiany przeze mnie zapach Paris Amour od Bath&Body Works oraz illumę God Bless America na duże i średnie świece Yankee Candle.
Koszt: 200 zł

Łącznie wydałam:
na kosmetyki: 144 zł
na świece: 220 zł
w sumie: 364 zł

Cieszę się z tego że kupiłam mało kosmetyków, jeśli chodzi o koszty to niestety trochę zaszalałam ze świecami. Widać swoją manię kupowania kosmetyków przenoszę na zapachy...

10 komentarzy:

  1. Cotton Candy mam w wosku i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam że wosk a świeca to trochę inne zapachy ale wosku nie miałam więc nie mogę potwierdzić ;)

      Usuń
  2. Zapach Cotton Candy mnie kusi :) znam tylko płyn micelarny z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cotton Candy bym chciała ale w woku ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie poznam zapach cotton candy, wcześniej go nie wąchałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną zawartość ma ten box.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ukochany micel Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy, sylveco uwielbiam.
    Yanke Candle też muszę sobie sprawić w końcu :-)
    Świetny wpis !

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej kuszą mnie produkty YC.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu wypróbować płyn micelarny Sylveco, wiele dobrego o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń