sobota, 12 marca 2016

Rozdanie - mgiełka Bath & Body Works

Hej :)

Chciałabym Was serdecznie zaprosić na rozdanie dla obserwatorów mojego bloga :)



Przedmiotem rozdania jest mgiełka zapachowa marki Bath & Body Works o zapachu Lemon pomegranate cream - 236 ml. Chciałabym tu zaznaczyć iż była ona kilka razy 'psiknięta' więc posiada minimalne zużycie.


 Regulamin:
1. Aby wziąć udział w rozdaniu:
- trzeba być publicznym obserwatorem bloga - 1 los

 - wstawić banner (zdjęcie powyżej) z odnośnikiem do rozdania na własnego bloga (opcjonalnie) - 3 losy
- napisać jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk do demakijażu  (opcjonalnie) - 1 los
2. Zgłaszać się można w komentarzu pod tym postem do 12.04 do godziny 16:00

3. Pod zgłoszeniem zostanie przydzielona liczba losów, zwycięzca zostanie wybrany w sposób losowy.
4. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu max 3 dni od zakończenia rozdania (w nowym oraz tym poście)
5. Zwycięzca proszony jest o kontakt w Ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników., po tym czasie wylosuję nową osobę. Wysyłka mgiełki nastąpi max w ciągu 5 dni od otrzymania przeze mnie danych do wysyłki.
6. Nagroda nie podlega wymianie na inną lub na jej ekwiwalent pieniężny.
7. W rozdaniu mogą brać udział osoby pełnoletnie oraz osoby niepełnoletnie za zgodą rodziców.
8. Koszty wysyłki na terenie Polski poprzez Pocztę Polską pokrywam ja-autorka bloga.
9. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)



Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję jako:
2. Udostępniony banner: tak/nie (jeśli tak to proszę o link):

3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to:  



Edit: Rozdanie wygrywa Hair World :)

84 komentarze:

  1. Super rozdanie :)
    1. Obserwuję jako: byCarol
    2. Udostępniony banner: nie
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: rosyjska pianka z arcydzięgla do oczyszczania twarzy Organic Teraphy. Jest delikatna ale świetnie daje sobie radę z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy zwykle niema szczęścia ale co tam :D

      Usuń
  2. 1. Obserwuję jako: Ewka501
    2. Udostępniony banner: tak http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Micelarny płyn 3w1 od Garniera ta różowa wersja ponieważ nie podrażnia mi oczu, a dobrze radzi sobie z makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: Kara
    2. Udostępniony banner: nie
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Eveline Argan Oil, Mleczko micelarne do demakijażu 3 w 1

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako: sandraxblog
    2. Udostępniony banner: nie
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: płyn micelarny Garnier - w moim demakijażu sprawdzają się tylko płyny i ten jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako: Milena M
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Garnier 3w1 różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    2. Udostępniony banner: nie
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Micel z Garniera w różowej butelce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    2. Udostępniony banner: nie
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: zamiennie używam Sensibio i taniego Lovena, dostępnego w Netto i według mnie równie dobry jest co ten z Biodermy

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Alicja Orzechowska
    2. Udostępniony banner: tak http://lightside-blog.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: zdecydowanie płyn z biedronki bebeauty. Nawilża, oczyszcza i jest bardzo tani. Czasem używam tez różowego żelu do mycia z Loreal, który też świetnie radzi sobie ze zmyciem makijażu nie podrażniając przy tym mojej wrażliwej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: Justyna Wiśniewska
    2. Udostępniony banner: tak baner http://drobiazgowarupieciarnia.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: uwielbiam mleczka! Taka juz moja natura, ze kocham wszelkie mleczka do demakijażu i tak samo pokochałam mleczko Dermedic - ideał ♥ ale też kultowy płyn Biodermy świetny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję jako: Ola S.
    2. Udostępniony banner: tak (jeśli tak to proszę o link): http://zielony-pokoik.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: płyn z bławatkiem YR do demakijażu oczu - do demakijażu twarzy nie mam ulubionego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Paulina Dominika
    2. Udostępniony banner: tak, aboutpdn.blogspot.com
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: bez wątpienia jest to dwfazowy płyn do demakijażu firmy Ziaja. Używam go od paru lat, nigdy bym go nie zastąpiła :) Jest mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: Natalia
    2. Udostępniony banner: tak
    http://swiatzpunktuwidzenianatalii.blogspot.com
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Różowy micel od Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  13. obs-Magdalena B
    Moim ulubionym kosmetykiem do oczyszczania twarzy są wszelakie azjatyckie olejki bo nic innego delikatniej nie usunie makijaż jak ole.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: Gosia Woźniak
    2. Udostępniony banner: tak http://body-hair-life.blogspot.com
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Vis Plantis żel micelarny

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzór zgłoszenia:
    1. Obserwuję jako: Martha Bloguje
    2. Udostępniony banner: tak marthabloguje.blogspot.com
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: płyn micerarny Garnier

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako- dreamer
    Mój ulubiony kosmetyk do demomakijażu do po prostu mokre chusteczki dla dzieci :)
    e-mail- isiagrrr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Hair World
    mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to płyn Mincer Pharma
    baner takingcareofhair.blogspot.com
    kamilab1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako: Paulina Gadowska
    2. Udostępniony banner: tak http://palinka2.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: rzadko się maluję ale jak już to mleczko ogórkowe do demakijażu z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam o mailu :P pgadowska12@interia.pl

      Usuń
  19. 1. Obserwuję jako: jo-jo-a
    2. Udostępniony banner: tak http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Oeparol Hydrosense - Płyn micelarny do demakijażu
    jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako: dorothxy
    2. Udostępniony banner: tak http://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Avon Baza pod cienie do powiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz widzę, że przeczytałam makijażu nie demakijażu - brawo ja ;))) nie ma to już znaczenia, bo konkurs zamknięty, ale barszo polecam micel Mixa ;))

      Usuń
    2. To nic, i tak przyznałam Ci dodatkowe 3 losy ;)

      Usuń
  21. 1. Obserwuję jako: liikeeme
    2. Udostępniony banner: tak / liikeeme.blogspot.com
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: płyn micelarny z evelinne :)
    makeedreamss@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję jako: Joanna Stasiak
    2. Udostępniony banner: nie
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Kolastyna, Refresh, Płyn micelarny do demakijażu twarzy oczu i ust do cery normalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję jako: blogemiliany
    2. Udostępniony banner: tak http://blogemiliany.blogspot.com/p/blog-page_31.html
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: płyn micelarny Garnier

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję jako: rudy włos
    2. Udostępniony banner: tak rudywlos.blogspot.com zakładka banery
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: płyn micelarny z Biedronki, tani a skuteczny jak nie jeden z wyższej półki

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję jako: nr147
    2. Udostępniony banner: nie
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: płyn micelarny firmy Garnier (ten z różową nakrętką) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję jako:Chabrowa Czytelniczka
    2. Udostępniony banner: nie
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Płyn micelarny Green Pharmacy z owsem lub różowy Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję jako: Truskawkowy Świat
    2. Udostępniony banner: tak http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: płyn micelarny Bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję jako: Beauty B.
    2. Udostępniony banner: tak: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Płyn micelarny z Garniera różowy :) Jest bardzo delikatny i nie podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję jako: Klaudia Lechowska
    2. Udostępniony banner: tak: http://klaudialechowska.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Bielenda satynowe mleczko do demakijażu, polecam bardzo!:)
    E-mail: klaudiale3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję jako: MD BŻ
    2. Udostępniony banner: tak http://groundbreaking-beauty.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: mleczko do demakijażu Celia, chyba najtańsze jakie miałam, a najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: High By The Beach
    Udostępniłam baner: TAK - http://crybb-x.blogspot.com/
    Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu: Nivea Men, nawet najtrwalszy makijaż schodzi bez problemu!

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję jako: Forthe Love
    2. Udostępniony banner: nie
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Garnier płyn micelarny

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję jako: W pogoni za ideałem
    2. Udostępniony banner: tak - http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: GARNIER PŁYN MICELARNY 3 W 1 SKÓRA WRAŻLIWA

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję jako: Kinia Ragazza
    2. Udostępniony banner: tak http://ragazza99.blogspot.com/
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Płyn micelarny od Garniera Czysta Skóra 3 w 1

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję jako: Klaudia Cebula
    2. Udostępniony banner: tak/zaklecienaszczescie.blogspot.com
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to płyn micelarny Garnier (nie mogę być tu wyjątkiem)spośród wszystkich wielu używanych kosmetyków ten jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: dorota wysocka
    Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Paloma - Dwufazowy płyn do demakijażu oczu

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję jako Keti Moon
    2. Udostępniony banner:nie
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to:płyn micelarny Garnier

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Obserwuję jako: swiaturody159
    2. Udostępniony banner: tak http://swiaturody159.blogspot.com
    3. Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu to: Nivea Dwufazowy płyn do demakijażu oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale zgłoszenia do rozdania były do godziny 16:00 :(

      Usuń