poniedziałek, 14 marca 2016

Le petit marseillais biała brzoskwinia i nektarynka

Żele pod prysznic towarzyszą nam codziennie. Taki produkt musi dobrze myć i nie podrażniać. Dla mnie równie ważny jest jego zapach. Zapraszam na recenzję żelu pod prysznic francuskiej marki Le Petit Marseillais


Żele marki LPM są dostępne w wariantach: 250, 400 i 650 ml. Kupując żel pod prysznic zawsze wybieram wersję ok 250-300 ml, nie lubię zbyt długo używać jednego produktu.
Opakowanie jest nieprzezroczyste o kanciastym kształcie, posiada wygodne i trwałe zamknięcie.


Jak na zwykły drogeryjny produkt to skład ma naprawdę niezły. Bardzo dobrze się pieni i nie wysusza ani nie podrażnia skóry.

Zapach jest rzeczywiście intensywny i owocowy. Pod prysznicem czuję go bardzo wyraźnie, niestety (lub stety) nie utrzymuje się na skórze. Zapach brzoskwini i nektarynki idealnie nadaje się na wiosnę.

Cammy.

10 komentarzy:

  1. Też miałam kiedyś ten żel. Rzeczywiście zapach miał ładny, ale z drugiej strony nie powiem, że jakoś bardzo mnie ujął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wyobrażam sobie ten zapach :)


    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja może zadziwię i napiszę, że nic nie miałam od LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie utrzymuje się na skórze :( Nie miałam nigdy tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wypróbować jakiś żel z tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym go wypróbowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel stoi na mojej łazienkowej półce. Zapach jest średni, znośny. Nie kupię go jednak ponownie. Cudownego dnia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń