niedziela, 20 marca 2016

Kilka słów o serialach po raz trzeci :)

Hej :)

Na moim blogu mogłyście już dwa razy przeczytać o serialach które oglądam. Opisywałam serial Revenge w tym poście oraz seriale Suits, Rizzoli&Isles, Teen Wolf i The Vampire Diaries w tym poście. Postanowiłam kontynuować tą serię ponieważ widzę takie posty na innych blogach i łapię się na tym że sobie dopisuję dzięki nim różne seriale do listy seriali które kiedyś chciałabym obejrzeć.


Friends to chyba klasyk, jednak ja obejrzałam go w całości dopiero w tamtym roku.
Jest to serial komediowy opowiadający o losach 6 przyjaciół z Manhattanu, myślę że większość osób zna ten serial więc zamiast go opisywać podam wam kilka faktów świadczących o tym że jest to bardzo dobry serial.   Serial został wyświetlony w ponad 100 krajach. Ostatni odcinek w USA obejrzało 51,1 mln widzów. Podczas dziesięciu lat produkcji otrzymał 7 nagród Emmy, Złoty Glob oraz 56 innych nagród. Na filmwebie jest oceniony na 8,0 oraz zajmuje 50 pozycję na liście Top 100 seriali.



Gossip Girl.
Witajcie w Nowym Jorku, na Manhattanie, w jego najelegantszej części-Upper East Side, gdzie moi przyjaciele i ja mieszkamy, uczymy się, bawimy i śpimy-czasami ze sobą nawzajem. Witajcie w świecie luksusu, najlepszych prywatnych szkół, ogromnych apartamentów na Piątej Alei, limuzyn, nieograniczonego dostępu do kasy, alkoholu i wszystkiego, czego tylko chcemy. Możecie dowiedzieć się, co robimy. Wystarczy zajrzeć na internetową stronę plotkary. Kim jest plotkara? Jedną z nas. (źródło: filmweb)
Serial o którym słyszał każdy. Zajmuje 155 miejsce na liście TOP Seriali (filmweb) i posiada ocenę 7,7.  Z przyjemnością obejrzałam wszystkie 6 sezonów, chociaż nie ukrywam że momentami wiało nudą.

 Prison Break
Większość ludzi zrobiłaby wszystko, żeby wydostać się z więzienia Fox River. Michael Scofield  zrobi natomiast wszystko, by się do niego dostać. Jego brat, Lincoln, został skazany na śmierć, za zbrodnię, której nie popełnił, a jedyna droga, by go uratować, wiedzie właśnie ze środka. Uzbrojony" w specjalny tatuaż i niezwykle misterny plan ucieczki, Michael, powoduje własne uwięzienie i rozpoczyna się wyścig z czasem. Teraz potrzebuje całej swojej przebiegłości, odwagi i szczęścia... a także pomocy jednego spośród najbardziej okrutnych i niebezpiecznych więźniów. (źródło: filmweb)
 Spotkałam się z wieloma stwierdzeniami że serial powinien się skończyć na 1 sezonie. Po części się z tym zgadzam, 1 sezon to dla mistrzostwo, przy 2 mocno się wynudziłam, 3 był dla mnie znowu bardzo ciekawy (ale nie tak bardzo jak 1) a 4 podobnie do 3 znów był niższych lotów. Polecam Wam obejrzeć chociażby te pierwsze 22 odcinki bo warto. :) Serial posiada ocenę 7,5 i znajduje się na 297 miejscu wg rankingu Filmwebu.

Czy znacie te seriale? Jakie są wasze ulubione seriale i co aktualnie oglądacie? :)
Cammy.

9 komentarzy:

  1. Znam wszystkie :) Ostatnio pisałam podobny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wszystkie :) Ostatnio pisałam podobny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie przepadam za takimi serialami :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Plotkarę mam na dvd os samego początku ;D Uwielbiałam Chucka ;D teraz oglądam Lucyfera ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Plotkara jest cudowna :) szczególnie Blair i Chuck - tylko dla nich oglądałam ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaciół widziałam niezliczoną ilość razy ;) teraz znów leci na Comedy Central ;) Prison Break też oglądałam, dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam tylko Prison Break i najbardziej podobał mi się pierwszy sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moje klimaty, ja lubię "Outlander", serial jak i książki urzekły mnie bez reszty.

    OdpowiedzUsuń