sobota, 26 marca 2016

Jak zmieniły się moje zapasy kosmetyczne po 3 miesiącach?

Hej :)

Często zaglądam do mojego poprzedniego wpisu o zapasach kosmetycznych (klik) który publikowałam 3 miesiące temu. Lubię przeglądać moje kosmetyki a na zdjęciach jest to zrobić dużo łatwiej. Produkty które obecnie używam będą oznaczone gwiazdką.

Szampony - było 7, jest 6
*Biolaven 
*Baikal siła i objętość
*Balea
 Tołpa nawilżająca
 Organic shop z oliwą
 Head & Shoulders


Odżywki - było 5, jest 5 (w tym próbka)
 Próbka
*Balea z perłą
 Dove intense repair
 Tołpa nawilżająca
 Balea z olejem


Maski - było 5, jest 5
*Kallos keratin
 Kallos banana
 Bioetika crema de essenza
*Natur Vital
 Fitokosmetik dziegciowa 

Produkty na skalp - było 4, jest 4
 Emolium
 Joanna rzepa
 Green pharmacy olejek łopianowy z papryczką
*Natura Siberica skrub


Różne
*Jedwab w płynie na końcówki
*Marion ocet z malin


Produkty do ust - było 5, jest 13
*Sierra Bees
 Sierra Bees  (9 szt)
*Sylveco z peelingiem
*Sylveco pomadka brzozowa
 Alterra rumiankowa


Maseczki do twarzy - było 6, jest 7
 Algi
*Glinka biała anapska ze srebrem
 GoCranberry naturalne odżywienie
*Planeta organica maska algowa
 BeeYes  maska na jadzie pszczelim
 Luvos maseczka nawilżająca
 Luvos maseczka oczyszczająca


Oczyszczanie i tonizowanie twarzy - było 11, jest 8
*Ziaja pasta oczyszczająca liście manuka
 Fitokosmetik peeling owsiany
*Biolaven żel do mycia twarzy
*Sylveco płyn micelarny
*Uriage woda termalna 150 ml
 Uriage woda termalna 50 ml
*Baikal tonik nawilżający
 Vianek mgiełka-tonik nawilżająca


Kremy do twarzy- było 8, jest 9 + 4 próbki
 Baikal herbals krem na noc detox
 Ziaja liście manuka krem mikrozłuszczający krem na noc
 Eubiona miodowo ziołowy krem na noc
*Natura Siberica Loves Estonia nawilżający krem na dzień
*Effeclar Duo +
 Dermedic krem z filtrem
 Sunny Face krem z filtrem
*Tołpa nawilżający krem matujący
 Vichy Idealia 


Żele pod prysznic - było 8, jest 5
*Isana olejek myjący
*Balea melone
 Isana keep cool
 Nature moi
 Bath & Body works sonoma escape

Pielęgnacja okolic intymnych - były 2, jest 1 
*Facelle
Pianki do mycia rąk - była 1, jest 5
*Bath & Body Works white pear & fig
 Bath & Body Works caribbean escape
 Bath & Body Works rio samba sunset
 Bath & Body Works dancing waters
 Bath & Body Works vanilla bean noel

Ochrona przed potem - było 5, jest 4
 Ziaja Bloker
 Organique ałun
*kulka Vichy
 Dove go fresh


Peelingi - były 2, są 2
 Organique body sugar peeling boom essence
*Joanna naturia peeling myjący z żurawiną


Nawilżanie ciała - były 2, są 2
*Perfecta masło do ciała lody melba
 Mokosh masło do ciała melon i ogórek

Pielęgnacja dłoni i stóp - było 7, jest 6
*Garnier krem do rąk
*Madre lab krem do rąk
*Balea urea krem do stóp'
 N36 jedwab w sprayu
 N36 perełki do kąpieli
 Balea sól do kąpieli

Oleje - było 6, są 4
 Evree power fruit
*Nacomi olejek odżywczy
*Olej rycynowy
 Kneipp bio olejek


Trzy miesiące temu posiadałam 87 produktów, teraz mam 88 (w teorii przybył mi tylko 1 kosmetyk ;)).
Absolutny zakaz kupowania:
-szamponów, odzywek i masek do włosów
-pomadek do ust
-kremów do twarzy
-maseczek do twarzy
- produktów do mycia rąk

Mogę (lub powinnam) zakupić:
-żel do mycia twarzy
-płyn micelarny
-krem pod oczy
- krem do stóp

7 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że jest wersja mini maski bananowej Kallos :) gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co ukrywać, nie uszczupliłaś zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wpisy to dobra sprawa, do kontrolowania samej siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow niezły zestaw zapasowy ;)) Szminkę Alterra mam w zapasie, ale ta którą używam jest na wyczerpaniu, Algi też mam, olejek łopianowy w użyciu. Widzę, że masz mało żeli, u mnie dużo ich schodzi mam 2 w użyciu 3 w zapasie, jak na mnie to strasznie mało ;))

    OdpowiedzUsuń