czwartek, 25 lutego 2016

Zakupy!- iHerb, Naturalnie z Pudełka, Annabelle Minerals i ekobieca

Hej hej :)

Dziś zapraszam Was na przegląd moich zakupów poczynionych w lutym :)

Pierwszym zakupem było Naturalnie z pudełka, o którym pisałam recenzję tu. W walentynkowej edycji otrzymałam olejek Nacomi, płyn do demakijażu Phytocode, kulę do kąpieli Ministerstwo Dobrego Mydła, peeling Organique oraz maskę dziegciegową FitoKosmetik. Za pudełko zapłaciłam 89 zł.


Kolejna paczuszka pochodzi ze sklepu Annabelle Minerals. Swoje pierwsze próbki minerałów zamówiłam już w grudniu jednak nadal nie zdecydowałam jaki odcień do mnie pasuje najlepiej. Pokusiłam się na 3 próbki podkładu w wersji matującej o odcieniach: natural fairest, natural fair oraz golden fair. Za te produkty zapłaciłam 26,7 zł.

W lutym zrobiłam też zamówienie na stronie ekobieca.pl. Kupiłam puder bambusowy Paese który kusił mnie już od kilku miesięcy. Do koszyka dorzuciłam też 2 tusze do rzęs: Maybelline colossal volume oraz Loreal so culture so black. Za te 3 produkty zapłaciłam 86 zł.

Ostatnia paczka była chyba najbardziej wyczekiwała. Przywędrowała do mnie aż ze Stanów. Są to zakupy ze strony iherb.com. Zakupiłam aż 16 pomadek do ust Sierra Bees (ale już 2 poszły w świat) ;) Do tego krem z filtrem (30) oraz 'próbkę' kremu do rąk który wcale nie jest mały. Za te zakupy już wraz z przesyłką zapłaciłam ok 40 zł dzięki 5$ zniżce ( możecie taką otrzymać wpisując kod zniżkowy


9 komentarzy:

  1. Aż bałabym się robić takie podsumowania :D Wyszłoby, że wydałam majątek na kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z takim podsumowaniem ile się wydało pieniążków. Ja to czasem wolę nie liczyć :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi przypomniałaś o tuszu do rzęs! :)
    Niezła kolekcja pomadek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam podkłady mineralne AM. Obecnie używam Golden fair w wersji matującej. Bardzo ciekawi mnie wariant rozświetlający.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to pudełko Naturalnie z Pudełka, kilka rzeczy już nawet zaczęłam używać :) Uważam je za bardzo udane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko ma ciekawe produkty. Jestem ciekawa jak się spiszą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości. :-) miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości :) miłego testowania :) Jestem ciekawa tego pudru z Paese :) znam i lubię tusz z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń