czwartek, 4 lutego 2016

Ulubiona świeca z Bath & Body Works - Paris Amour

Hej:)

Ostatnio jestem mocno zabiegana, połączenie pracy ze studiami to pikuś ale jak przychodzi sesja.. to już nie jest tak wesoło ;) Dziś chciałabym Wam przedstawić moją ukochaną świecę z Bath & Body Works.


Nutami zapachowymi całej linii Paris Amour są francuskie tulipany, kwiat jabłoni i różowy szampan, dokładniej jest to:
Nuta głowy: 
mandarynka; słodka truskawka; czarna porzeczka; musujący różowy szampan; kwiat jabłoni; frezja.
Nuta serca:

brzoskwinia; jaśmin; tulipan; lilia wodna; plumeria.
Nuta bazowa:
wanilia; mleczko kokosowe; drzewo bursztynowe; drzewo sandałowe; piżmo. 
 Zapach jest bardzo delikatny, po odpaleniu pachnie 'w tle' ale jednocześnie lekko nas otula..Gdyby ktoś zapytał jak pachnie miłość, mogłabym wskazać właśnie na ten zapach. Myślę że jest to dobry wybór dla osób które chcą zacząć swoją przygodę z paleniem świec.

Posiadam świecę małą (113 g) już ponad rok, bardzo rzadko ją paliłam bo było mi jej szkoda ;) Została mi już jej końcówka (na kilka godzin palenia), czekam z niecierpliwością na promocję i zakupię jej dużą wersję :)
 Cammy.

2 komentarze:

  1. oj sesja, brzmi znajomo :D u mnie juz sie skonczyla i od dzis mam wolne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;) U mnie tak naprawdę dopiero się zaczyna..

      Usuń