niedziela, 21 lutego 2016

Balea Paradise Beach

Hej :)

Dziś mogę już oficjalnie powiedzieć- sesja zaliczona! :D Niestety nadal nie oznacza to że będę miała dla bloga mnóstwo czasu nad czym naprawdę mocno ubolewam. Myślę że zdążyłam się już przyzwyczaić do tego że bloga posiadam, jak i bardzo polubić pisanie :)


Dziś chciałabym naskrobać Wam kilka słów o żelu marki Balea z limitowanej letniej edycji 2015. Jest to zapach który najmniej spodobał mi się z całej 3 z tej edycji- Paradise Beach.
Żel myje, nie wysusza (ale też nie nawilża), nieźle się pieni i jest w miarę wydajny - czyli standardowo jeśli chodzi o żele tej marki. Kupić go można już za 0,55 euro ( ok 3 zł!) w niemieckiej drogerii DM lub na allegro za ok 6 zł czyli bardzo, bardzo tanio.
Skład tyłka nie urywa ale jakiś baaaardzo zły też nie jest.


Jako że każdy żel tej marki nie różni się niczym oprócz zapachu, to właśnie zapach jest głównym kryterium oceny. Niestety ale pierwszy raz się naprawdę zawiodłam. :( Zapach jest wyczuwalny. Nie mogę powiedzieć że jest brzydki ale też nie mogę stwierdzić że mi się podoba. Wyczuwam nuty lekko owocowe, troszkę słodkie. Jest taki mocno przeciętny, że pod koniec już nie mogłam się doczekać aż go zdenkuję. Tej wersji zapachowej Wam nie polecam.

Miałyście go okazję go stosować? Jeśli tak to co o nim sądzicie?
Cammy.

10 komentarzy:

  1. miałam dokładnie takie samo zdanie, czekałam aż tylko się skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje:) żel miałam, ale nie był to mój ulubiony zapach z Balea.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji jeszcze nic stosować z Balea, mam nadzieję że to się zmieni w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z chęcią wypróbowała jakiś żel pod prysznic Balea :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze kosmetyków z Balea

    OdpowiedzUsuń
  6. tej wersji zapachowej nie miałam, ale się zdziwiłam, bo myślałam, że wszystkie pachną przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam go, ale muszę przyznać, że opakowanie ma cudowne :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka zapachowych żeli, ale tego nie. Gratuluję zaliczenia sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdanej sesji :) Tej wersji zapachowej nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń