niedziela, 6 grudnia 2015

Nowości listopada

Hejka :)

Zapraszam dziś na post z zakupami poczynionymi w listopadzie :)


Zacznę od zakupów z Rossmana (tak tak, są to zakupy na promocji -49% w Rossmanie).
Zakupiłam lakier Wibo, jednak kolor jest okropny i totalnie mi się nie podoba :( Ostatnio troszkę szaleję ze szminkami więc koniecznie musiałam kupić coś z tej kategorii. Wybrałam świetną pomadkę do ust- rumiankową Alterrę (w promocji tylko za 2,50!), szminkę Rimmel (promocja CDN - ok 5,50 zł) oraz błyszczyk- ojj nie wiem co mnie podkusiło, nie lubię błyszczyków... sami widzicie jak ogłupiająco działają takie promocje? ;) Zakupiłam też taniutki tusz Rimmel, kiedyś go używałam i z tego co pamiętam to był całkiem niezły. Do koszyka wpadł mi też liner.


Zakupy z Bath&Body Works! :D
Skusiłam się na 2 mini żele pod prysznic o zapachu Sonoma weekend escape oraz napa valley sunset (były w promocji 2+2 za 1gr; kupiłam na spółkę z koleżanką) oraz kolejny żel antybakteryjny, tym razem o zapachu Pink Pracncer z serii świątecznej (za 10 zł).

Zamówienie z triny.pl czyli kolejna porcja naturalnych kosmetyków :)
Zakupiłam glinkę anapską ze srebrem do stosowania na twarz w formie maseczki. Tonik hibiskusowy Sylveco wręcz musiałam kupić po przeczytaniu wielu pozytywnych recencji ;) Staram się przekonać do mycia twarzy metodą OCM więc kupiłam 2 oleje marki ETJA: rycynowy oraz lniany. Kupiłam także scrub do skóry głowy Natura Syberica. Za całe zamówienie zapłaciłam ok 60 zł.



W drogerii Jaśmin kupiłam moje ulubione bibułki matujące marki Dermo Pharma. Ze strony Annabelle Minerals zamówiłam 2 pędzle: flat top do podkładu oraz pędzel do korektora. Do tego dobrałam sobie wzornik odcieni korektorów oraz testery podkładów Natural Fairest, Sunny Fairest oraz Golden Fairest.

Kolejnymi nowościami są: maska Bioetika oraz sól do kąpieli którą otrzymałam od Babci ;)

W listopadzie przybyło mi troszkę za dużo kosmetyków. Oby w grudniu było ich trochę mniej ;)

Cammy.

10 komentarzy:

  1. Świetne nowości :) miłego testowania :) scrub do mycia głowy mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości kochana, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zrobiłam zamówienie na Triny:)
    Ja tą rumiankową Alterrę bardzo lubię, w przeciwieństwie do "granatowej".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granatowa Alterra to jakaś porażka, za to rumiankowa jest świetna :)

      Usuń
  4. Ciekawe nowości, mam 2 pędzle z Annabelle (kabuki i do różu) i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo ciekawych rzeczy :-) Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Niestety na paznokciach totalnie mi się nie podoba :(

      Usuń