niedziela, 15 listopada 2015

Wish lista.

Cześć :)

Na moim blogu jeszcze nigdy nie pojawiła się wish lista i ta również by nie powstała gdyby nie to że mam dobry powód aby ją napisać. Powodem jej powstanie jest .. mój zakupoholizm.
Postanowiłam że od teraz nie kupię niczego czego nie musiałabym kupić (czyli np. gdy skończy mi się żel pod prysznic a nie w momencie gdy stwierdzę że koniecznie muszę kupić już 17 buteleczkę bo tak), oraz niczego co nie byłoby na mojej liście. :) Dzięki temu mam nadzieję zaoszczędzić trochę pieniążków właśnie na takie zachciewajki które naprawdę chcę kupić! ;)

Pierwsze na mojej liście są świece z Bath&Body Works. Jeszcze nie wiem jaki chcę zapach (posiadam z tej firmy 1 średnią świeczkę o zapachu Paris Amour), wiem tylko że chcę świecę. Jest to zachcianka którą czuję od ponad roku więc czuję się usprawiedliwiona. Z jej spełnieniem czekam na wyprzedaże w okolicach świąt.


Kolejna rzecz również pochodzi z BBW i jest to mydło/pianka do mycia rąk. Cena regularna (30 zł) jest zabójcza więc również czekam na promocję.

Marzą mi się również wkłady zapachowe do kontaktu także z BBW :)

Jak wiecie mam fioła na punkcie pielęgnacji ust więc i produkt z takiej kategorii musiał się znaleźć. Jest to Sylveco rokitnikowa pomadka z cynamonem.

Po falach zachwytu nad tuszami marki L'Oreal mam ochotę wypróbować jedną z wersji tego tuszu. :)


Powoli staram się przynajmniej częściowo przejść na bardziej naturalną pielęgnację więc już ok 2 miesiące temu postanowiłam że kolejnym pudrem oraz podkładem który zakupię będzie ten od Annabelle Minerals.

Mówi się że pędzli nigdy dosyć ;)

Zdjęcia pochodzą ze stron: weheartit.com/bathandbodyworks.com/triny.pl/lorealparis.pl/annabelleminerals.pl

13 komentarzy:

  1. Pianka do mycia z rąk z BBW też mi się marzy :)) tusz do rzęs z Loreal jest na mojej chciejlisty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że do BBW mam 50km ;/ niby niedużo, ale nie po drodze ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz z Loreal też bym chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozsądna wish lista, a mnie też kusi tusz z Loreal:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj świece z BBW mi się marzą, ale w Krakowie stacjonarnie dostępne są tylko Yankee Candle, a słyszalam, ze te z BBW są mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też przydałaby się taka wishlista w celu zaoszczędzenia trochę pieniędzy:)
    Żałuję, że nie kupiłam tego tuszu L'Oreal na promocji w Ross, a zamiast tego kupiłam dwa tańsze tusze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmanie L'Orelal w regularnej cenie kosztuje 60 zł a w drogeriach internetowych jest za 30-35 zł więc nic straconego ;)

      Usuń
  7. uwielbiam świece więc przygarnęłabym ich każde ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obyś wszystko znalazła pod choinką:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym święcę z B&BW, ale koniecznie dużą! :)
    A podkład z AM bardzo polecam! Szczególnie formułę matującą. Wystrzegaj się natomiast kryjącej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałabym dużą świecę :D

      Słyszałam właśnie że wersja kryjąca nie jest warta uwagi. Złożyłam zamówienie na 3 próbki wersji matującej, już się nie mogę doczekać testów :)

      Usuń