piątek, 6 listopada 2015

W denkowym koszyczku 18

Cześć :)

Były nowości więc czas na denko ;)

Na wstępie chciałabym Wam podziękować za wszystkie pozostawiane komentarze ♥  I już nie przedłużając zapraszam na 18 odsłonę -tym razem- mini denka :)
Jako że lubię narzekać to dodam jeszcze że jestem bardzo niezadowolona ze zdjęć. Szybko robi się ciemno a przy sztucznym świetle fotki nie wychodzą najlepiej :/ 

Kategoria ciało:
Balea żel do golenia o zapachu borówki. Jedyne co mogę o nim powiedzieć, to to że jest średniakiem. Zdecydowanie wolę żele marki Gillette.
Yves Rocher próbka zapachu Quelques Notes d'amour. To nie mój zapach.

Kategoria twarz.
ReNu płyn do soczewek. Mój denkowy standard ;)
Tołpa tonik-płyn micelarny. Jako że powoli przechodzę na naturalną pielęgnację twarzy, do tego produktu w najbliższym czasie nie powrócę.
Derma Pharma bibułki matujące z kwasem hialuronowym. Są dobre ale wolę różową wersję która jest moim ulubieńcem.
Beauty formulas maseczka glinkowa z mango. Niby jest całkiem niezła ale jakoś nie jestem do niej przekonana.
Wśród 'twarzowego denka' mam też próbki żelu do mycia Tołpy, kremu Tołpy oraz 2 kremów Yves Rocher. Żadna z tych próbek mi się jakoś nie spodobała. Zaplątał mi się też ostatni pasek do oczyszczania nosa który wcale nie oczyszcza i jest beznadziejny.

 Kategoria włosy:
Wcierka Jantar. Mój ulubieniec -recenzja. Udało mi się wrócić do regularnego wcierania więc jest też i denko :)
Dove próbki szamponu i odżywki.

Kategoria dłonie i stopy:
Evree regenerujący krem do stóp. Jest rewelacyjny. Recenzja do poczytania.
SheFoot peeling. Wiecie co mnie wkurzyło w tej próbce? To że nie starczyło mi produktu nawet dla jednej całej stopy :/

Denko w tym miesiącu dosyć skromne ( 6 produktów pełnowymiarowych i 11 saszetek), mam nadzieję że w następnym będzie dużo lepiej.

Cammy.

10 komentarzy:

  1. ładne denko, ja zawsze mam problem ze zużywaniem próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko wcierkę Jantar :)) ładne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również Jantar się sprawdza :)) Mam po nim mnóstwo baby hair! :) PS. Przy okazji zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko markę Evree, tego kremu jeszcze nie próbowałam ale przewinął się u mnie peeling do stóp swoją drogą naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam pianki Balea, tanie, pięknie pachnące i świetnie spisują się. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. borówkowy zapach Balea musiał być super

    OdpowiedzUsuń