wtorek, 3 listopada 2015

Nowości października.

 Hej :)
Dziś przychodzę z nowościami października oraz częściowo września (pokażę produkty o których zapomniałam tworząc post z nowościami poprzedniego miesiąca ;)).


Lubię świece, a jesienią lubię je bardzo. ;) Kupione we wrześniu w jednym ze sklepów internetowych (już nie pamiętam który) na świetnej promocji- za 6 szt zapłaciłam 30 zł :)


Kolejne rzeczy do czesania włosów :) Szczotka z włosia dzika się przyda ale drewniany grzebień z TBS był bardzo nieprzemyślanym produktem- jeden już posiadam i ma się świetnie, natomiast ta nowa sztuka ciągle leży nierozpakowana.


 Dalej mamy produkty zamówione z apteki Gemini - polecany przez wszystkich jedwab na końcówki z Green Pharmacy oraz Effeclar Duo od La Roche Posay - i ja musiałam wyjąć cięższą artylerię w walce o piękną buźkę ;(
W Carrefourze za niecałe 4 zł dorwałam gąbeczki do zmywania masek marki Calypso.


Po 2 miesiącach poszukiwań udało mi się zdobyć maskę Natur Vital! :D Jestem już po pierwszych testach i zdecydowanie warto było jej szukać :)
Żel antybakteryjny z BBW kupiłam sobie na pocieszenie pewnego ciężkiego dnia.. :)

I to już są wszystkie nowości października. Jest tego mało i bardzo się z tego cieszę :)

Cammy.

17 komentarzy:

  1. Effeclar Duo od La Roche Posay zaczęłam używać i jestem dosyć zadowolona (po retinoidach) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję go od 2 tygodni i efektu wow nie ma :/

      Usuń
  2. Fajne nowości kochana, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiej świetnej ceny YC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zazdroszczę żelu antybakteryjnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Effaclar powinnaś być zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Effaclar powinnaś być zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jak na razie nie jestem ale wciąż liczę że to się zmieni ;)

      Usuń
  7. Z Effaclar powinnaś być zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Effaclar powinnaś być zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie na niezłą promocję trafiłaś z tymi samplerami :D Ale ja akurat za taką formą nie przepadam, bo są droższe od wosków, a pachną o wiele mniej intensywnie :( Krojenie ich do kominka też nie jest takie proste ;P

    OdpowiedzUsuń