niedziela, 25 października 2015

Evree footcare maxrepair.

Hejka! :)

Zapraszam na recenzję kremu do stóp marki Evree.



Evree footcare maxrepair to regenerujący krem do stóp do bardzo suchej i szorstkiej skóry. Na mojej tubce tego kremu jest naklejka informująca że jest to wg konsumentów produkt roku 2014. Jest to specyfik ogólnie dostępny w cenie około 8-9 zł.



Tak prezentuje się skład kremu, już na drugim miejscu jest mocznik (urea) który u mnie świetnie się sprawdza w pielęgnacji stóp.

Co obiecuje producent? Głównie intensywne nawilżenie, elastyczność skóry oraz jej aksamitność. Mówi nam także o tym że stopy będą wygładzone miękkie, Dodatkowo krem (a raczej zawarty w nim lewendowy olejek eteryczny) ma działanie bakterio- i grzybobójcze, łagodzi podrażnienia i działa odświeżająco



Jak mają się obietnice producenta do rzeczywistości? Z reguły traktuje je z dużym przymrużeniem oka ale tym razem śmiało mogę stwierdzić że się sprawdzają. Po jednorazowym zastosowaniu na noc stopy są nawilżone oraz gładkie nawet po kilku godzinach. Przy regularnym stosowaniu rzeczywiście stają się nawilżone, miękkie i aksamitne. Nie jestem w stanie ocenić czy łagodzi podrażnienia ale nawet gdyby tego nie robił, to i tak jest on warty polecenia :)


Miałyście może ten krem albo inne produkty tej marki? Jeśli tak, koniecznie dajcie jak się u Was sprawdzają :)

Cammy.

10 komentarzy:

  1. Nie miałam go ani nic z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z Evree jeszcze nie miałam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z Evree peeling do stóp, który sprawdzał mi się super, a obecnie mam krem do rąk który również uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam obecnie krem do rąk z Evree, może kiedyś skuszę się także na ten, który pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do rąk bardzo polubiłam to i na krem do stóp na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że styczności z Evree nigdy nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również tego z Everee nigdy nie miałam. Jak dotąd miałam kilka produktów z Avon do stóp i z Sholl :) również były dobre.
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie na bloga: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda nie znam tego kosmetyku, ale dotychczas wszystko marki Evree się u mnie genialnie sprawdzało. Polecam Ci serum do rąk, nie wiem czy znasz;) A teraz zabieram się za olejek różany do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem do rąk taki biały jest genialny :) na ten z pewnością się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń