wtorek, 8 września 2015

Turcja (wrzesień 2015)

Hej hej :)



Dziś wróciłam z tygodniowych wakacji w Turcji. Planowałam przygotować post z nowościami sierpnia ale zmieniłam zdanie już po wyjściu z samolotu gdzie dopadła mnie .. jesień! W Polsce mamy dziś ok 10 stopni a wczoraj w Turcji było 37. To już chyba taki ostatni moment w którym chciałabym publikować wakacyjne fotki :)





Uwielbiam zdjęcia robione z samolotu :) Pierwsze dwa robione w podróży do Turcji a ostatnie powrotne (Izmir nocą).


Morze o każdej porze dnia jest cudowne ♥

Wino do kolacji ;)




 Opalanie się w 37-39 stopniowym upale było ciężkie! ;)






 Wybrałam się na wycieczkę fakultatywną do starożytnego Efezu. Warto było :)


Tak bardzo, bardzo, bardzo mi przykro że wakacje już się skończyły :(

16 komentarzy:

  1. Teraz chyba bym się bała do Turcji jechać, ale super, że sobie odpoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam, do Turcji bym się bała....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale będą jeszcze wakacje za rok! Albo wcześniej!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja Ci zazdroszczę wakacji! :( Jakie widoki fajne miałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;) Ja moje wakacje mam jeszcze przede mną, ale będę jechać nad nasze może więc brrrrr....zimno będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rok temu miałam dokładnie to samo... :D Wyleciałam z 40 stopniowego upału żeby wylądować w Polsce gdzie nie było nawet 15 stopni ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się śmieję że dostałam szoku termicznego. Cały dzień siedziałam w grubym sweterku pod kocem popijając gorącą herbatę :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia! W Turcji nigdy nie byłam, tylko w Tunezji :). W niedzielę lecę za to na Kretę :). Co do Triny.pl to naprawdę polecam. Zakupy dotarły ekspresowo i warto pooglądać kosmetyki w promocji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już złożyłam zamówienie :D Miłego wypoczynku :)

      Usuń
  8. cudowne widoki, tylko pozazdrościć :)
    mi też wyjazd bardzo szybko minął.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tam :) Szkoda, że u nas taka niepogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Najważniejsze, ze jesteś zadowolona i wypoczęta:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ tam pięknie ! :) Pozazdrościć można takich widoczków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne widoki :) Ja chyba jednak na Turcję bym się nie zdecydowała...

    OdpowiedzUsuń