sobota, 26 września 2015

Oswajamy jesień- Serialowo. :)

Hej :)

Dziś słów kilka o tym co uwielbiam robić w wolnym czasie od .. chyba od zawsze ;) Mowa tu oczywiście o oglądaniu seriali, już będąc małym dzieckiem biegiem wracałam ze szkoły bo o określonej godzinie zaczynał się serial. Teraz jest łatwiej, seriale są dobrze rozpowszechnione i nie jesteśmy zdani na ramówkę w tv.  Na blogu pojawiła się notka o jednym z moich ulubionych seriali: Revenge.

Dziś przedstawię Wam seriale które oglądam na bieżąco (a w zasadzie wyczekuję kolejnych odcinków :)

Suits.
"Suits" to serial, który przedstawia perypetie prawników z renomowanej kancelarii Pearson Hardman w Nowym Jorku. Każdy z pracujących tam adwokatów ukończył studia na Harvardzie. Wyjątkiem jest Mike Ross , geniusz mający fotograficzną pamięć. Został zatrudniony przez Harveya Spectera, najlepszego prawnika kancelarii, który docenił nieprzeciętne umiejętności chłopaka. Ross sfałszował dane o swoim wykształceniu i ukrywa prawdę przed resztą pracowników. (źródło filmweb.pl)
Amerykański serial przypisany do gatunku prawniczego oraz dramatu.  Każdy sezon to 16 odcinków po 40 min (za wyjątkiem pierwszego który posiada 12, a pierwszy odcinek jest wydłużony). Obecnie emitowany jest już 5 sezon serialu (połowa została już wyemitowana a druga połowa będzie w styczniu), wiadomo również że zamówiony został 6 sezon. Jak to zwykle bywa, 3 sezony były genialne jednak w 4 już się nie dzieje tyle co wcześniej, akcja jest również mniej ciekawa. W piątym sezonie jeden z głównych bohaterów jest już nieco odmieniony z czym trochę ciężko się pogodzić. Jako że jestem już z tym serialem na bieżąco (jest to jedynie 1 odcinek tygodniowo) z przyjemnością kontynuuję jego oglądanie. Warto obejrzeć go chociażby dla przystojniaków w garniturach! :D


Rizzoli & Isles.
W bostońskiej komendzie wydziału zabójstw pracuje zgrany duet pięknych, błyskotliwych kobiet. Detektyw Jane Rizzoli to odważna policjantka o silnej osobowości. W prowadzonych postępowaniach śledczych odznacza się niezłomnością i porywczym charakterem, odziedziczonym po włoskich przodkach. Doktor Maura Isles jest ekspertem medycyny sądowej i biegłym patologiem. Dla jej chłodnego umysłu badacza liczą się jedynie racjonalne argumenty oraz perfekcyjne posunięcia. Pomimo dzielących je różnic, kobiety tworzą w pracy charyzmatyczny zespół, skutecznie rozwikłując sekrety morderstw i tropiąc niebezpiecznych przestępców. Prywatnie zaś, łączą je więzy prawdziwej przyjaźni, dzięki której wspierają się w trudnych chwilach osobistych dramatów.(źródło: filmweb.pl)
Amerykański serial z gatunku dramatu, kryminału. Jest on oparty na książkach mojej ulubionej autorki Tess Gerritsen (co było przyczyną rozpoczęcia oglądania tego serialu :)) Zazwyczaj jeden odcinek to jedna sprawa do rozwiązania + losy głównych bohaterów w tle. Przy tym serialu nie ma wzlotów i upadków, każdy odcinek jest dobry i nie ma tu mowy o ciągnięciu serialu na siłę. Obecnie emitowany jest 6 sezon a 7 został już zamówiony.

 Teen Wolf.
Kolejny amerykański serial ;) Gatunki do których jest przypisany: dramat, horror, dla młodzieży.
Scott McCall jest zwykłym uczniem, który niczym się nie wyróżnia. Ma lekko zwariowanego przyjaciela Stilesa i wydaje się, że więcej mu tak naprawdę nie potrzeba. Pewnego dnia, Scott za sprawą ataku w lesie zmienia się - staje się popularny, wysportowany.... nikt jednak nie wie, że za tym wszystkim kryje się mroczna tajemnica. (źródło: filmweb.pl)
Po powyższym opisie można stwierdzić że jest to taki zwyczajny serial dla nastolatków, i pierwsze serie takie właśnie były. Nie ukrywam że z początku to postać przystojnego Dereka trzymała mnie przy tym serialu, chociaż fabuła nie była najgorsza. Akcja serialu mocno rozwija się w 4 oraz aktualnym 5 sezonie, ciągle pojawiają się nowe 'gatunki' istot nadprzyrodzonych i mimo że w pewnym momencie stwierdziłam że zrobiło się tego za dużo, że to jakaś bajka to i tak oglądam. Aktualny sezon jest najlepszy (co w serialach raczej rzadko się zdarza), dużo się dzieje i mimo braku przystojnego Dereka chętnie go oglądam. Również ten serial ma zaplanowany kolejny sezon na 2016 r.


 The Vampire Diaries.
Po niemal półtora wieku Stefan Salvatore powraca do swojego rodzinnego miasteczka. Poznaje tam Elenę. Jej twarz do złudzenia przypomina wampirzycę, która uczyniła go nocnym łowcą. Do miasteczka powraca również brat Stefana - Damon. Niezwykły plan, który Damon zamierza wprowadzić w życie odkryje tajemnice z przeszłości oraz pociągnie za sobą wiele ofiar, gdyż powiedzenie "dążyć do celu po trupach" traktuje on wyjątkowo dosłownie. (źródło: filmweb.pl)
Amerykański serial na podstawie serii o tym samym tytule autorstwa L.J.Smith. Gatunki do których jest zaklasyfikowany to fantasy, horror, romans. O tym serialu słyszał chyba każdy. Przeczytałam kilka książek ale nie spodobały mi się więc i do serialu mnie nie ciągnęło. Kilka miesięcy temu stwierdziłam a czemu by nie? Serial miał swoje wzloty i upadki, było super ciekawie ale też i mega nudno.  Obejrzałam dostępne 6 sezonów i moim zdaniem na tym powinien się serial skończyć. Mimo tego potupuję nóżkami na myśl o 7 który pojawi się w październiku i z chęcią go obejrzę chociaż obawiam się tego że będzie beznadziejny.


 Oglądacie któryś z tych seriali? Jakie są wasze ulubione pożeracze czasu? :)

Cammy.

8 komentarzy:

  1. Znam Suits i Teen Wolf :) Ja uwielbiam young and hungry, the fosters,dwie spłukane dziewczyny,piękna i bestia,baby daddy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza dwójka zapowiada się interesująco,pozostałe raczej by mi się nie spodobały:/
    Ja seriali raczej nie oglądam, chociaż ostatnio zaliczyłam 4 sezony The Walking Dead:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam seriali, ale programy takie jak Top model czy Kuchenne rewolucje już tak ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam żadnego, ostatnio jestem do tyłu ze wszystkimi serialami ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś oglądałam trochę Pamiętniki... ale się znudziłam smiertelnie, czasem tak mam. Za to Zemstę uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o serialu Rizzoli & Isles, uwielbiam książki Tess Gerritsen, więc na pewno i poszukam serialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ciężko mi oswoić jesień, ale trzeba ją sobie jakoś umilić;)

    OdpowiedzUsuń