sobota, 5 września 2015

Fa magic oil pink jasmine- żel pod prysznic.

Hej :)

Gdy ja odpoczywam sobie w słonecznej Turcji, udostępniam Wam recenzję żelu pod prysznic marki Fa o zapachu pink jasmine. :) Wracam do Was we wtorek z nowościami lipca :)



Żel zamknięty jest w wygodnym, plastikowym opakowaniu z wygodnym zamknięciem na 'klik'. Dużym plusem jest przezroczyste opakowanie dzięki któremu możemy kontrolować jego zużycie. Za dwa opakowania po 250 ml zapłaciłam w Biedronce 10 zł.

Jak widzicie skład tego kosmetyku nie jest zbyt piękny.


Żel ma dosyć gęstą konsystencję, całkiem nieźle się pieni i jest bardzo wydajny. Nie wysusza skóry ale też jej nie nawilża, również słowa producenta o pielęgnacji możemy włożyć między bajki ;) Jak już wiecie (albo i nie), bardzo ważnym kryterium przy ocenianiu żeli pod prysznic jest u mnie zapach. W tym produkcie jest on bardzo delikatny, kwiatowy.

Używałyście tego żelu? Lubicie produkty marki Fa? :)

Cammy.

12 komentarzy:

  1. Nie myłam się nigdy żelami z Fa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wąchałam niedawno w rossmanie, ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pachnie całkiem przyjemnie bo miałam okazję go wąchać, ale żeli Fa nie lubię ani ich antyperspirantów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego żelu, chyba z Fa miałam tylko antyperspirant.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę tej pięknej pogody, bo u nas tak leje:-( dawno nie miałam produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie boisz się być w Turcji? Jak imigrancji ostatnio szleją ?
    Chyba, że tam spokojnie jest.
    Byłam dawno temu i miło wspominam wyjazd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wróciłam. Było bezpiecznie i spokojnie, nie dało się odczuć że cokolwiek się gdzieś dzieje :)

      Usuń
  7. Chyba nigdy nie miałam żelu pod prysznic z marki Fa

    OdpowiedzUsuń