wtorek, 15 września 2015

Ćwiczę z blogilates #2

Cześć!
Miałam regularnie dodawać posty z serii Ćwiczę z Blogilates ale ostatnio było sporo ciekawszych tematów na posty ;) Dziś przedstawiam Wam mój drugi trening. Dodatkowo postanowiłam również dołączyć rozciąganie do szpagatu :)


Razem z pierwszym filmikiem ćwiczymy głównie ramiona czego ja baardzo nie lubię, mam je bardzo słabe. Mamy tu sporo pompek, a w ostatniej części zataczamy ramionami kółka co jest bardzo fajnym ćwiczeniem. Koniecznie muszę tu zaznaczyć że na kilka minut zanikł głos co było nieco uciążliwe gdyż musiałam się ciągle wychylać i sprawdzać czy dane ćwiczenie już się skończyło czy jeszcze nie. Filmik jako całość do mnie nie do końca przemówił, mam nadzieję że znajdę coś ciekawszego ;)


Zaczynamy od kręcenia kółek nogami w pozycji bocznej (nie jestem pewna jak to ładnie określić :p). Nie bardzo lubię takie ćwiczenia gdyż zaczynają mnie boleć biodra (ojj zaczęłam się doszukiwać wad, ale to wcale nie żadne wymówki...:p). Ogólnie mówiąc ćwiczenia są całkiem fajne i postaram się wrócić do tego treningu za jakiś czas :)


Po pierwsze, nie zapomnijcie o tym aby przy tych ćwiczeniach cały czas mieć spiętą pupę! Ten trening bardzo przypadł mi do gustu, prawie cały opiera się na tym że leżąc unosimy i opuszczamy biodra (pamiętając o napiętych pośladkach!). Ojj czuć pracę mięśni. Zdecydowanie go polecam, jak i wrócę do niego nie raz :)


Tutaj przedstawiam wam część dotyczącą rozciągania do szpagatu. Wybrałam jeden z filmików polecanych przez tipsforwomen w tym poście. Od takich filmików oczekuję tego że razem z trenerką będę mogła ćwiczyć. Tutaj niestety są tylko zaprezentowane ćwiczenia. Nie o to mi chodziło, ćwiczenia znam więc nie powrócę do tego filmu.


Cammy.

7 komentarzy:

  1. Słyszałam o tych filmikach, chyba nawet dałam jej subskrypcje na youtubie, ale ostatecznie żadnego filmiku nie odpaliłam. Fajne są np treningi z Jillian, Mel B, Rebecca Louise ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel B uwielbiam :) Z Jillian ćwiczyłam tylko 2-3 razy ale też z pewnością jeszcze coś z nią przerobię, natomiast Rebeeca jest mi nieznana więc z pewnością zerknę (dziękuję za polecenie! :))

      Usuń
  2. Ja jakos nie umiem tak cwiczyc z właczonym filmem, wole isc na silownie i sama robic moj trening (rozpisany przez trenera)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Blogilates ;) a w szczególności jej ćwiczenia na pośladki, zwłaszcza te z unoszeniem bioder w różnych kombinacjach ;)
    Z ćwiczeniami na ramiona jest u mnie kiepsko, cały czas nie mogę się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądnę w wolnym czasie :) Ja zaczynałam od filmów i ćwiczeń do nich, a teraz chodzę na siłownię :) I to i to rozwiazanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym umieć zrobić szpagat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię ćwiczyć ramion, ale trzeba :)

    OdpowiedzUsuń