środa, 5 sierpnia 2015

Nowości lipca :)

Hej :)
Ostatnio miałam takie urwanie głowy że nie miałam czasu zrobić trochę zdjęć a do nowości brakowało mi 2 fotek więc post jest przesunięty aż o 3 dni. Mam nadzieję że teraz już się poprawię!
Dziś przedstawiam Wam nowości, bardzo dawno ich tu nie było ;)


Ziaja pasta oczyszczająca liścia manuka. Ta pasta zbiera dużo pozytywnych opinii, była w promocji w jakimś supermarkecie (chyba w Lecleru) za niecałe 7 zł więc wzięłam :)
Johnson's body care krem do rąk. Dostałam w prezencie od Cioci która kupiła go w promocji ;)
Nivea Care krem do twarzy. Pierwszy raz udało mi się coś wygrać! ;) Na funpage'u Super-Pharm ogłoszono 'konkurs', pierwsze 100 osób które się zapisało otrzymało ten krem za 1 gr :)


 KTC woda różana posłuży mi jako tonik. Dorwana na allegro za ok 6-7 zł.
Chusteczki do demakijażu PS Love your skin z Primarka. Sporo osób się nimi zachwyca więc je sobie wypróbuję ;) Cena za dwupak to 1,5 euro (1 paczka dla mnie, druga do wygrania w rozdaniu :))


 Zakupy z drogeriemarkt <3 Więcej o nich pisałam w tym poście.


Zapas moich ulubionych bibułek matujących derma pharma z węglem bambusowym (wersja różowa) oraz bibułki derma pharma z kwasem hialuronowym na wypróbowanie. Troszkę za nie przepłaciłam, różowe w cenie 10,39 zł a niebieskie za 12,99 zł w drogerii Jaśmin. Następnym razem poszukam ich taniej( kiedyś były w Leclercu za niecałe 10 zł).


Zakup świeczuszki Heart & Home i wosków Q3 od Yankee Candle <3 Uwielbiam świece ale ostatnio prawie wcale nic nie palę :/ Łącznie zapłaciłam za nie ok 21 zł ze zniżką w jednym ze sklepów internetowych.

Bania Agafii maska do twarzy dzieciogowa, oczyszczająca. Kupiłam ją przypadkiem przy zamówieniu dla mamy :) Cena ok 6 zł.

W lipcu wydałam ok 131 zł, w tym planowe ok 50 zł w DM'ie oraz reszta już nie planowana ;
) Kiedy ja zejdę ze swoich zapasów... chociaż po co z nich schodzić jak je uwielbiam? ;)

Przypominam Wam o rozdaniu, trwa jeszcze 2 tygodnie! :) <klik klik>

Miłego wieczoru!
Cammy :)

9 komentarzy:

  1. chcę w końcu sprawdzić coś z balea! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, w szczególności obłędnie pachnące żele pod prysznic ;)

      Usuń
  2. Też mam ochotę na te żele ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości :) Balea mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile żeli <3 świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Balea zazdroszczę, a pastę Ziaja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowności z DM! <3
    Z Twoich zakupów miałam tylko pastę z Ziaji i również byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam kosmetyków z Balea, ale czytam co raz częściej o nich recenzje i ponoć bardzo dobre są. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą pastę z Ziaji i jest świetna :) zazdroszczę kosmetyków Balea :) :) Zaciekawiłaś mnie tymi bibułkami matującymi :) pierwszy raz je widzę :)

    OdpowiedzUsuń