poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Międzynarodowy Dzien Blogera

Cześć :)

Dziś, tj 31.08, obchodzimy Międzynarodowy Dzień Blogera. Z tej okazji chciałabym Wam (jak i sobie) złożyć życzenia oraz polecić 5 czytanych przeze mnie blogów :)

Życzę Nam wytrwałości w prowadzeniu bloga. Do tego potrzebna jest cierpliwość i konsekwencja. Ważny jest też rozwój osobisty jak i rozwój bloga. Dużo pomysłów i inspiracji. Przyda się także motywacja, więcej czytelników ale co najważniejsze, musimy czerpać radość z tego co robimy. I właśnie tego wszystkim życzę :*
Rekomendacje.

anwen.pl
Bloga Anny chyba nie trzeba nikomu przedstawiać? ;)

urodaiwlosy.pl
Jeden z pierwszych blogów jakie zaczęłam czytać. Przyznam się że początkowo bardzo 'jarałam się' włosami Marty a dopiero później doceniłam treść pisanych przez nią postów ;)

martusiowykuferek.pl
Kopalnia wiedzy dla cienkowłosych włosomaniaczek prowadzona przez Martę ;)

odcienienude.pl
Polecam w szczególności dziewczynom które mają problemy z trądzikiem ale nie tylko. Bloga Ewy też czytam prawie od początku swojego blogowania :)

idaliablog.com
Na blogu Magdy w szczególności polecam post o podkładach Annabelle Minerals :)


źródło:weheartit.com

A teraz troszkę prywaty. ;)
Jutro wyjeżdżam na tegoroczny urlop do Turcji. Będę odpoczywała na plaży z drinkiem jak na zdjęciu powyżej ;) Zapewne uda mi się 'zerknąć' na Wasze blogi ale nie jestem pewna czy dodam jakiś post ;) Wracam za tydzień z nowościami sierpnia oraz relacją z wakacji :)

Cammy.

9 komentarzy: