poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Lakierowo mi!- zbiór lakierów ;)

Hej hej :)
Sporo się ostatnio u mnie dzieje ale staram się regularnie blogować :) Dziś przedstawiam Wam moje lakiery do paznokci, wiem że wiele z Was ma 5 razy większe kolekcje ale dla mnie to co mam to i tak za dużo ;)


Tak się prezentuje cała moja kolekcja: 21 lakierów i 3 odżywki. :)


Zaczynamy od kolorów klasycznych, w większości 'nudziakowych' :) Takie kolory 'noszę' najczęściej, pasują do wszystkiego i są delikatne.
Od lewej: Miss Sporty, Flormar, Life, Bell.


Tego po prawej nie miałam na paznokciach chyba już od 2 lat (tak, tak mam też takie stare lakiery)?
Od lewej: Lovely, Da Vinci



Zgadnijcie jaki kolor na paznokciach lubię najbardziej? ;)
Od lewej: Rimmel, Safari, Safari, Y&F, Miss Sporty, Wibo, Flormar


Jesienią 2014 skusilam się na matowy fiolet który miałam na paznokciach max 2 razy, lakier Verix miłam tylko raz. To raczej nie są moje kolory.
Od lewej: Verix, Wibo


No cóż, kiedyś uwielbiałam róże i zostały mi 3 raczej nieużywane Safari, za to piaskowy róż Wibo uwielbiam!
Od lewej: Wibo, Safari x3


A tu jakieś 2 dziwaki, czarnego nie używam, drobinki od Life.. no nie mam pojęcia co mnie podkusiło żeby to kupić.
Od lewej: Life, Miss Selena


I czas na odżywki, obecnie jako baza i top coat używam Sally Hansen, pozostałe 2 to jakieś starocie które czasem używam jako top coat.
Od lewej: Sally Hansen, Astor, Astor


A tak się przedstawiają ulubieńcy po których sięgam najczęściej. :)

W planach mam zdenkowanie i powyrzucanie nieużywanych i nielubianych lakierów ( n i może 2 odżywek) i zakup kilku porządnych lakierów w klasycznych dla mnie kolorach (np. Essie).

Cammy.

21 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja :) Najbardziej podobają mi się te różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nudziaki bardzo fajne :D
    Moja kolekcja lakierów liczy sobie...niech pomyślę...Tak! Dwa lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 2 lakiery Essie i u mnie nie zrobiły szalu. Zdecydowanie bardziej lubię Golden Rose. A ostatnio to całkowicie przerzuciłam się na hybrydy. Niemniej jednak mam ok. 30 standardowych lakierów , które jednak planuję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezła kolekcja kochana :) moja jest podobna liczbowo :) nie ma w niej jakiś dominujących kolorów, zwykle kupuje lakier który aktualnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo ale mam chyba podobnie i ciągle jakiś nowy się pojawia... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mnie natchnęło żeby też zrobić sobie post z kolekcją ;) Ładną masz tą gromadę lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja regularnie sprzątam moje lakierowe pudełko i oddaję lakiery, które mi nie pasują albo które są stare i już do niczego się nie nadają :) Kolejne wietrzenie przede mną i mam nadzieję, że zostanę przy ulubionej dwudziestce.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz wszystkie mozliwe odcienie niebieskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że tak jak ja kochasz wszystkie odcienie niebieskiego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj jaka kolekcja :) zauroczyły mnie różowe :D ja mam dużo odcienie niebieskiego i fioletowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam czerwienie, róże i oczywiście Sand Tropez na swoich pazurkach, do niebieskości mnie nie ciągnie...;)

    OdpowiedzUsuń