niedziela, 16 sierpnia 2015

Fuss Wohl hirschtalg creme.

Cześć :)

Latem bardziej przykładamy się do pielęgnacji stóp które tą porą roku pokazujemy światu w różnego rodzaju sandałkach lub klapkach. Zapraszam na recenzję Rossmanowego kremu z łojem jelenia :)


Krem zamknięty jest w miękkiej tubie z której łatwo wydobyć produkt. Jest on łatwo dostępny (Rossmann) w niskiej cenie ok 5 zł.
Po obietnicach producenta (które możecie przeczytać poniżej) oraz po drugim kremie tej marki (recenzja) z mocznikiem, wydawało się że ten krem będzie świetnie pielęgnował.


Niestety, szkoda czasu na czytanie tego co stara nam się wcisnąć producent. Ten krem to totalne dno. Smarując nim stopy od razu czujemy że ten krem ne robi niczego poza wchłonięciem się. Nie nawilża, nie pielęgnuje. Skóra nie będzie delikatna ani gładka, wręcz przeciwnie. Stosując go wieczorem, rano możemy odkryć wysuszone stopy. BUBEL!

Stosowałyście to paskudztwo? ;)

Cammy.

16 komentarzy:

  1. Jestem zaskoczona Twoją recenzją, sporo osób mi go polecało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przy 'mniej wymagających' stopach się dobrze sprawdza, moim niestety nie podpasował ;)

      Usuń
  2. Na szczęście nie stosowałam - i dzięki Tobie nie będę jego kupować ;). Ogólnie staram się nie kupować mało znanych, tanich marek, bo mogą wyjść takie buble, chociaż... i wśród nich mogą znaleźć się perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie zaskoczyła Twoja recenzja-swego czasu ten krem był moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubieńcem jest jego 'brat' z mocznikiem :)

      Usuń
  4. używałam i również nie byłam nim zachwycona jak dla mnie słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego kremu i będę go unikać ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiem czego unikać. Dobrze, że był tani i dużo nie straciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przenigdy nie kupiłabym kremu z łojem jelenia, więc nie mam szans poznać tego bubelka. I tez bardzo lubię wersję z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet o nim nigdy nie słyszałam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. DObrze wiedzieć coś o nim.Skoro nic nie robi to faktycznie nie warto;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A miałam zamiar kiedyś wypróbować. Daruję sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam go dzisiaj kupić, dobrze że tego nie zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń