sobota, 8 sierpnia 2015

Ćwiczę z blogilates. :)



Hej :)
Zapraszam na serię postów ‘Ćwiczę z blogilates’.
Seria Ćwiczę z Blogilates ma na celu przetestowanie WSZYSTKICH ćwiczeń zamieszczonych na kanale blogilates a następnie wybranie ulubionych przy których pozostanę. Każdy trening to takie połącznie filmików, które da ok 20- 30 minut ćwiczeń, co jakiś czas dodam różnorakie urozmaicenia. :)

TRENING 1 to pierwsze 2 filmiki (dodane prawie 6 lat temu! :)

Zaczynamy od brzuszków, następne ćwiczenie również jest na brzuch ale tym razem są to jego dolne partie- wykonujemy podnoszenie i opadanie nogi tuż nad ziemię w pozycji leżącej. Kolejne ćwiczenia również angażują brzuch oraz nogi. Filmik zakończony jest zmodyfikowanym plankiem :)


Tym razem początek jest bardzo niepozorny -nie dajcie się zmylić bo już po 2 minutach poczujecie pracę mięśni :) Nadal ćwiczymy brzuszek a kończymy minimalnym rozciąganiem :)


Oba filmiki są super, podoba mi się każde z wykonywanych ćwiczeń. Trenujemy tu brzuch i trochę nogi.  Prz drugim filmiku brzuch już całkiem nieźle pali, Cassey jest przemiła i mnie osobiście motywuje do robienia tych ćwiczeń :)
Dajcie mi znać czy interesują Was takie posty abym mogła dostosować częstotliwość ich publikowania (na razie myślę o 2 postach w miesiącu).

Cammy.

6 komentarzy:

  1. Też bym sobie poćwiczyła, ale odbija się to u mnie na utracie wagi, a tego bym nie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie poczytam a to mnie zmotywuje, żeby zmienić coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bliżej zapoznam się z tymi filmikami :)

    OdpowiedzUsuń