niedziela, 23 sierpnia 2015

Air Show Radom 2015

Hej :)

Dziś przychodzę do Was ze zdjęciową relacją z tegorocznego Air Show w Radomiu. Na takiej imprezie byłam również 2 lata temu i na kolejnej też zapewne się pojawię bo warto :)



Jako że mój aparat niestety nie uchwyciłby tak pięknych fotek latających samolotów, posiłkuję się jednym zdjęciem ze strony radom.gazeta.pl :) Niżej przedstawię Wam kilka fotek samolotów które można było podziwiać z bliska :)




Czasem bardzo ciężko było zrobić zdjęcie, było mnóstwo osób! ;)


Na Air Show można było zobaczyć nie tylko samoloty ;)


Zdjęcie powyżej jest moim ulubionym :)


A na końcu ja, dawno nie pisałam o włosach więc przynajmniej jakoś je pokażę ;)



Był ktoś z Was na tegorocznym Air Show? :)

Cammy.

11 komentarzy:

  1. Chciałabym kiedyś być na takim pokazie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, mam nadzieję że kiedyś zobaczę na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie takie rzeczy nie kręcą, szczególnie, że czasami są wypadki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie byłam, mój narzeczony pojechał w tym roku :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :) Koleżanka zapraszała, ale nie moglam się pojawić.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nigdy nie byłam na czymś takim ale patrząc na zdjęcia musiało być fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam i jakoś mnie to nie kręci, za duży tłok;) jak było coś takiego w Poznaniu, to wszytkie pokazy widziałam z ogródka:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mieszkam zbyt daleko, ale kiedyś na pewno się tam pojawię, bo to niezwykłe widowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) może i Ja się kiedyś wybiorę na ten pokaz samolotów :)

    OdpowiedzUsuń