poniedziałek, 20 lipca 2015

Zakupy z DM'u! :)

Hej hej :)

Bardzo się cieszę że miałam okazję zrobić swoje drugie zakupy w drogerii DM. Tym razem, tak jak i poprzednim, nie zrobiłam zbyt dużych zakupów ponieważ ciągle mam swoją mini drogerię w domu (zapasy, ach te zapasy...).






Mimo że używałam dopiero 3 żeli marki Balea to już teraz mogę powiedzieć że je uwielbiam! Koniecznie musiałam zakupić tegoroczną edycję limitowaną: Tropical Sunschine, Paradise Beach i Cabana Dream. Pierwszy z nich nieco mi się wylał do reklamówki więc mogę powiedzieć Wam że pachnie cudnie!


Wejść do DM'u i kupić tylko 3 żele to stanowczo za mało! Chwyciłam więc jeszcze nowość czyli zapach arbuza oraz specjalną wersję na 20 lecie tej drogerii o zapachu jeżyny i fiołka (Balea Pochendes Herz brombeere und veilchen). Każdy żel kosztował 0,55 e

Zakupiłam też szampon o zapachu jabłuszka, mój pies kiedyś miał szampon o takim właśnie zapachu i kojarzy mi się on z mięciutkim, świeżo umytym pieskiem i dzieciństwem. Musiałam go kupić ;) Jego cena to 0,65 e. Kiedyś przeczytałam jedną czy dwie dobre opinie o odywce z perłą i wanilią i oto jest też u mnie w tej samej cenie co szampon.


Szampon polecała (kilka razy) MsDoncellita i dzięki niej się na niego skusiłam, odżywkę Oil Repair miałam już w tamtym roku i była boska - nie było innej opcji, musiałam ją kupić ponownie. Repair pflege jest dla koleżanki (chociaż mnie kusi....:p ) Cena tych tubek to 1,35 e /szt


Krem do stóp już miałam okazję używać i okazał się moim ulubieńcem (cena 1,95e), na sól do kąpieli skusiłam się 'bo tak' (cena 0,55 e). Żel wspomagający golenie skończył mi się dzień przed wyjazdem do DM'u więc to oczywiste że takowy tu kupiłam. Skusiłam się na zapach moich ukochanych borówek w cenie 1,15 e.

Z DM'u chciałam jeszcze jajeczko ebelin -nie było :( oraz kredkę do ust p2 - był mały wybór, a wszystkie kredki z koloru który mi się spodobał były macane :(

Na zakupy wydałam 11.90 e czyli 49,98 zł (za 13 kosmetyków). Jak tu nie kochać tej drogerii?

Cammy.

22 komentarze:

  1. fajnie :) żele są chyba najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zakupy. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ja nie mam okazji wybrać się do DM :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O szamponie oczyszczajacym czesto slychac na YT, chetnie bym go przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę tam jechać i coś kupić! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo tego :) ja aż takim fanem balea nie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety do DM mam baaardzo daleko, na szczęście Rossmann jest bliżej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego ;) Mam żele Paradise Beach i Cabana Dream, ten pierwszy dobija już dna i powiem Ci że w zapachu można się zakochać, no chyba że ktoś nie lubi kokosa ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Baleę za ładne zapachy i super ceny!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak wiele wspaniałych rzeczy za tak niewielką cenę <3 marzenie :) Cudowny blog! Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. super zakupy :) same cudownosci

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam jedynie trio z pierwszego zdjęcia i bardzo lubię te żele - szczególnie różowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do udziału w moim rozdaniu : http://interendo.blogspot.com/2015/07/wielkie-rozdanie-2407-2408-u.html . W sumie do rozdania 20 nagród + 1 specjalna :)

    -15x 50ml woda perfumowana AVON LITTLE BLACK DRESS EAU FRAICHE dla niej
    -3x 75ml woda toaletowa AVON BLACK SUEDE ESSENTIAL dla niego
    -2x 150ml AVON SOLUTIONS DD BODY CREAM z SPF 15

    + 1 Nagroda Specjalna :) Specjalna co oznacza, że co to jest dowie się tylko Zwyciężca tej Nagrody:) Jestem boxiarą więc podpowiem, że to specjalnie przygotowany przeze mnie box ;) - interendob(l)ox ;D jak to dumnie brzmi ;) - jedyny taki niepowtarzalny w sieci :D

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja będę w DM za 2 tygodnie i nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę tylu komsetyków z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na bank napadnę DM jak będę jechać do Chorwacji ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Żele z Balea niesamowicie mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten szampon oczyszczający i jest świetnmy jak będę miała okazję to na pewno do niego wrócę a żele Balea kuszą mnie od dawna :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Miłego testowania i sorki za literówkę w słowie świetny :)

      Usuń