środa, 4 lutego 2015

Czy warto? Zbiorczo o kosmetykach marki Balea.

Cześć :)

Jak wiadomo to co niedostępne kusi nas najbardziej. I tak też powstał szał na tanie kosmetyki marki Balea dostępne w drogerii DM której niestety nie uraczymy w Polsce. Miałam okazję przetestować kilka produktów tej marki i chciałabym podzielić się opinią na ich temat jak i odpowiedzieć na nurtujące pytanie Czy warto stawać na głowie aby zakupić te kosmetyki.


Kosmetyki Balea możemy zakupić bezpośrednio w drogerii DM np. w Niemczech, Czechach. Są one również dostępne w internecie np. allegro lub drogerie internetowe i tu ceny są już trochę wyższe. Z tego co się orientuję w niemieckim DM'ie ceny są niższe niż w Czechach.



Żele pod prysznic.
Te produkty z całą pewnością mogę wam polecić. Są bardzo tanie i pięknie pachną. Po ich użyciu nie zauważymy nawilżenia cery (uważam że od tego są inne produkty) ale również nie ma mowy o przesuszeniu.
Na blogu pojawiła się recenzja żelu - wersja borówkowa.
Cena: 5 zł czeski DM, 4-5 zł allegro



Pomadki do ust
Niestety na tych kosmetykach bardzo się zawiodłam. Wersja sensitive jak i z olejkiem totalnie się u mnie nie sprawdziły. Po ich użyciu nie zauważyłam żadnych pozytywnych rezultatów.
Cena: 5 zł czeski DM, 9 zł- allegro



Maseczki do twarzy.
Tutaj niestety muszę kontynuować swoje żale. Maseczki się nie sprawdziły- twarz po nich okropnie szczypie i jest zaczerwieniona a pozytywnych efektów nie ma.
Cena: 3,5 zł- czeski DM, 3,5-4.5 allegro




Odżywka do włosów.
Najlepsza odżywka jaką miałam okazję używać. Recenzja do przeczytania tu.
Cena: 7 zł czeski DM, 10 zł allegro

Krem do stóp.
Jestem na tak! Bardzo fajny krem który robi to co ma robić. Stopy są nawilżone i odżywione :)
Recenzję możecie przeczytać tu.
Cena: 7 zł- czeski DM, 12 zł allegro

Kryształki rozgrzewające do stóp. 
Całkiem ciekawy 'gadżet' na zimę. Rzeczywiście przyczynia się do rozgrzania stóp. 
Cena: 2,5 zł- czeski DM, 3,7 zł allegro (inna wersja)


Kosmetyki marki Balea. Czy warto?
Marka Balea, tak jak i każda inna marka dostępna na polskim rynku posiada produkty warte uwagi jak i te które możemy nazwać mianem bubla. Plusem Balei jest to że produkty oferowane są w bardzo niskich cenach i wiele z nich jest godnych uwagi np. żele pod prysznic. Gdyby DM pojawił się w Polsce z pewnością przetestowałabym więcej produktów jak i regularnie zaopatrywałabym się w żele pod prysznic oraz produkty do włosów. Na obecną chwilę marce Balea mówię TAK ale tylko przy zakupach w DM'ie. W najbliższym czasie nie skuszę się na złożenie zamówienia na allegro/w drogerii internetowej gdyż koszt produktów jak i dostawy powodują że kosmetyki stają się mniej atrakcyjne.

Cammy.

3 komentarze:

  1. Nie miałam okazji posiadać i pewnie to się prędko nie zmieni. Szkoda, ze ich w Polsce nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama często przywozi mi Baleę z Niemiec. Maski są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń