niedziela, 21 września 2014

Balea Professional Oil Repair Spulung.

Hej hej :)

Bez wstępu zapraszam na recenzję mojej ulubionej odżywki! :)


Mojego ulubieńca możecie zakupić w drogerii DM oraz w internecie. W Czechach jego cena to 44,9 CZK - ok 7 zł. Produkt zamknięty jest w miękkiej tubie zamykanej na zatrzask. Otwór jest dosyć spory i często wydobywa się z niego trochę za dużo odżywki.

SKŁAD: AQUA • GLYCERIN • CETEARYL ALCOHOL • ISOPROPYL PALMITATE • BEHENTRIMONIUM CHLORIDE • ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL • PARFUM • PANTHENOL • ISOPROPYL ALCOHOL • SODIUM BENZOATE • HYDROLYZED WHEAT PROTEIN • POTASSIUM SORBATE • CITRIC ACID

A więc za co ją tak uwielbiam?  Po zastosowaniu jej włosy są sypkie, miękkie i błyszczące. Odżywka ma również bardzo ciekawy zapach, określiłabym go jako lekko orzechowy. Teraz czas na najważniejsze, a mianowicie to że jej działanie nie jest krótkotrwałe. Zauważyłam że po 3 miesiącach stosowania jej włosy wyglądają o wiele lepiej. 
Jak tylko będę miała taką możliwość to z pewnością zakupię ją ponownie :)

Miałyście tą odżywkę? Jeśli tak, to czy spisała się równie dobrze jak u mnie?

Cammy.

7 komentarzy:

  1. Nie miałam jej, a chciałabym ją mieć ;) Niestety produktu Balea tylko w DM, a póki co na zakup ich w Internecie mi nie po drodze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej, a chciałabym ją mieć ;) Niestety produktu Balea tylko w DM, a póki co na zakup ich w Internecie mi nie po drodze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedyś będziesz miała okazję to polecam Ci ją kupić :) Produkty Balea są świetne ale nie ma co płacić 3 razy drożej poprzez kupno w internecie ;)

      Usuń
  3. Miałam i niedawno zdenkowałam. ;] Lubiłam, ale niestety nie mam do niej dostępu stacjonarnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też obecnie nie mam możliwości jej zakupu :(

      Usuń
  4. Nie miałam okazji jej używać, ale po tej recenzji chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń